ריצ'רד גיר " ירושלים תהיה מקור השראה לעולם"



הסרט"נורמן" הוקרן בהצגת בכורה ארצית היום (ה') בסינמטק בירושלים. הסרט בכיכובם של ריצ'ארד גיר וליאור אשכנזי. הבימאי הוא יוסף סידר הזכור "ממדורת השבט" ו" הערת שוליים"

נורמן הוא סרט על " מאכר" יהודי בניו יורק נורמן אופנהיימר שבשלב מוקדם פוגש בניו יורק את מיכה אשל סגן שר במשרד המסחר והתעשייה ( משרדו של אולמרט בעבר" ) ממש נדבק אליו וקונה לו זוג נעליים יקרות ביותר מאלף דולר. נורמן ידו בכל והוא מצליח להכניס את בנו של אשל להרווארד למרות שאין לו את הנתונים ומצליח שרב ישיא כהן עם גרושה נוצריה. נורמן טווה רשת של קשרים שבסוף מתמוטטת?

לימים אשל נבחר להיות ראש ממשלה ( אשל אולי רמז ללשכת נתניהו זוכרים) ואז הוא מתנער ומתנכר לנורמן ברגע שמתחילה חקירה על מתנות ושוחד שקשורים למיכה אשל ראש הממשלה. (נשמע לכם מוכר?)

גיר נשאל על ארנון מילצ'ין שהיה המפיק של "אישה יפה " עם ג'וליה רוברטס. הוא איש מקסים אומר גיר ואני כשלעצמי לא אוהב שמפניה ולא מעשן סיגרים.

יוסף סידר הבימאי הוא אחיינו במציאות של טלנסקי הזכור ממשפט אולמרט והוא אומר עליו רק דברים טובים. למרות כל ההקשרים אומר סידר שהסרט לא קשור למה שקורה כאן. וכל קשר מיקרי בהחלט.

גיר מספר שהוא מכיר עוד מילדותו כילד נוצרי באמריקה את כל המקומות המוזכרים בתנ"ך כמו בית לחם, ירושלים, שכם ועוד. לדעתו לירושלים יהיה חלק חשוב בעתיד על העולם והיא תהיה מקור השראה לכולם.

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה