מהבימאי של "העיר הזאת" ו"הטרגדיה של מקבת": תיכון מגשימים



ההצגה "תיכון מגשימים" מבית תיאטרון האינקובטור תעלה ב'בית מזי"א' בירושלים. ההצגה היא מחזמר ראפ בבימויו של עמית אולמן שאחראי גם על ההצגות המצליחות 'העיר הזאת' ו'הטרגדיה של מקבת' שגם הן עלו על במות האינקובטור

ההצגה מגוללת את סיפורו של יואב, תלמיד חדש בתיכון דמיוני בשם "מגשימים" שהצטרף לשכבה בשנת הלימודים האחרונה בתיכון. הוא נקרע בין הנאמנות שלו לעצמו לבין הרצון העז שלו להיות שייך. זוהי מחווה בראפ לסרטי נעורים.

העלילה מובאת אל הקהל על ידי קאסט מוכשר של עשרה צעירים שמשחקים, מנגנים, שרים ורוקדים. את המוסיקה החיה והחריזה השנונה עוטף ראפ סוחף. במופע זה, הראפ הוא לא רק הסגנון, הוא המהות כולה. 

ההצגות הקודמות של עמית אולמן, במאי 'תיכון מגשימים', זכו להצלחה מסחררת בקרב הקהל ובקרב המבקרים כאחד והן ממשיכות לעלות על הבמות. 'הטרגדיה של מקבת' היא עיבוד עכשווי למחזה של שייקספיר לספוקן וורד מודרני משולב בהיפ הופ. 'העיר הזאת' הותיקה ממנה, אותה כתב יחד עם חבריו לשלישיית ויקטור ג'קסון, היא מחזמר ראפ עם סיפור בלשי בסגנון פילם נואר. היא הפכה לקאלט וממשיכה למלא אולמות בכל רחבי הארץ. ההצגה ייצגה את ישראל בפסטיבל בינ"ל להצגות פרינג' באדינבורו ב-2014.

תיכון מגשימים – תיאטרון האינקובטור – פרמיירה בירושלים
בית מזי"א, 3.1 יום ג' בשעה 20:30
מסילת ישרים 18, ירושלים.
מחיר כרטיס: 80 ₪ . לגמלאי/חייל/סטודנט 70 ₪.
להזמנות: איוונטים 9066* www.eventim.co.il

תמונה: יודן עבאדי 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה