אופרה לילדים ולמבוגרים ביס פלאנט ירושלים



מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט בשיתוף עם האופרה הישראלית מציג את עונת האופרה הראשונה בירושלים בסדרת מופעים מיוחדת למבוגרים ולילדים

המופעים בסדרה יועלו על במה באולם הגדול ביס פלאנט ירושלים. הביטלס, פרנק סינטרה, ברברה סטרייסנד, ג'ודי גרלנד, יחד עם כל השירים האהובים והקלאסיקות המוזיקליות הגדולות מכל הזמנים מתעוררים לחיים בעיבודי אופרה מדליקים, מקוריים, מרגשים ומפתיעים.

בנוסף, סדרת האופרה לילדים- "אופרה קידס", עם כל האופרות הגדולות והאהובות מותאמות לקהל הצעיר. בין המופעים שיוצגו: חליל הקסם, הנזל וגרטל, סינדרלה ועוד.

סדרת המופעים יצאה לדרך ב-31 באוקטובר ומידי חודש יתקיימו מופע לילדים ומופע למבוגרים. מופעי המבוגרים יתקיימו בימי שני בשעה 20:30 וההופעות במסגרת סדרת "אופרה קידס" יתקיימו בימי שני בשעה 17:00.

פרטים נוספים ולוח ההופעות המלא באתר יס פלאנט:

http://www.yesplanet.co.il/opera

ליעד קרימברג מנהלת השיווק של רשת יס פלאנט מציינת כי יס פלאנט ירושלים ומרכז שרובר לתרבות גאה לארח את סדרת האופרה בשיתוף עם האופרה הישראלית. מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט ירושלים חרט על דגלו להציע חוויה תרבותית נגישה לקהל הרחב ומהווה בית לאומנות ותרבות מכל התחומים: הופעות תיאטרון, מוזיקה, מחול, תערוכות אומנות ועוד. שיתוף הפעולה עם האופרה הישראלית מגיע באופן טבעי ויוצר חיבור ממשי בין תרבות העיר ותרבות המתחם. 

תמונה: באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה