"מסעדות פתוחות ירושלים"



הפסטיבל הקולינרי האורבני עולה לעיר הבירה. במסגרתו ייערכו שלל אירועי קולינריה ייחודיים בהם:
הרכבת הקלה תהפוך למסעדה, השפים המובילים אסף גרניט, ננה שרייר וניר צוק יערכו סיורים קולינריים ב"מוזיאון ישראל" ומומחים מובילים מהארץ והעולם יובילו מפגשי קולינריה ותרבות

הפסטיבל הקולינרי האורבני "מסעדות פתוחות", שהספיק להפוך לאחד האירועים המרתקים שמתקיימים בתל אביב, עולה השנה לראשונה לירושלים במתכונת מורחבת אשר תשלב את הייחוד של העיר מבחינת מגוון התרבויות והרב גוניות שבה, כולם בשילוב קולינריה מקומית הכוללת מסעדות, ברים, יצרני חומרי גלם ואושיות קולינריה מקומיות.

התוכנית של "מסעדות פתוחות" כוללת אירועים ייחודיים וחד פעמיים, הרכבת הקלה של ירושלים תהפוך באופן חד פעמי למסעדה ותארח את הקהל למסיבת קוקטייל, יתקיימו סיורי אמנות ב"מוזיאון ישראל" עם הדרכה של השפים אסף גרניט, ניר צוק, ננה שרייר ויהלומה לוי, אורחים מיוחדים שיגיעו מחו"ל כמו טל שפיגל בעל חשבון האינסטגרם המוערך Desserted in Paris בסדנת פטיסרי, האמן עידו גרעיני בהשקה בינלאומית של מיצג אינטראקטיבי מיוחד ואירועים כמו ערב פרסי עם רותם ליברזון בשיתוף עם הזמרת מורין נהדר והמשתה של הכובען המטורף מ"אליס בארץ הפלאות".

"מסעדות פתוחות" הינה חגיגה קולינרית של עשרות מסעדות ברחבי העיר כמו "מחניודה", "המוציא","אדום","המטבח של רמה", "עזורה" ועוד, שיפתחו את דלתותיהן למבקרים לחוויה חד פעמית ויוצאת דופן שתיתן הזדמנות להכיר, לטעום ולגעת בעולם המסעדנות בדרך שאינה אפשרית בדרך כלל. הבישול במסעדה בליווי והנחייה של שף מוערך הופכים את ההשתתפות באירוע לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. לכל אחת מהמסעדות סיפור מעניין והתמחות ספציפית שהופכות אותן למסקרנות ואטרקטיביות ומוסיפות ערך מיוחד לביקור בטריטוריה המקצועית האותנטית של השפים.


כמו כן יערכו סיורי יום ולילה במוקדי אוכל שונים בעיר​ בנושאים כגון: סיורי קולינריה של טעמים בעיר העתיקה, ברחוב החרדי, בחיי הלילה של העיר ועוד. חלק מהסיורים יתקיימו בעזרת אפליקציית BiteMojo שתושק בישראל במיוחד לכבוד מסעדות פתוחות. ברחבי העיר יערכו מפגשי FoodTalks עם אנשי אוכל, צלמים ושפים המובילים בתחום בלוקיישנים מפתיעים וללא תשלום.

המלונות המובילים בירושלים משתפים פעולה עם פרויקט "מסעדות פתוחות" ומציעים סדנאות עם השפים הפרטיים שלהם ומחירים מיוחדים ללינה למשתתפי הסדנאות.

האירועים מתקיימים ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים, עיריית ירושלים, המשרד לענייני ירושלים ומורשת, משרד התיירות, חברת עדן, חברת סיטיפס - הרכבת הקלה בירושלים, חברת אלסטום ובשיתוף היזמת מרב אורן.

 

 

22-26 בנובמבר 2016

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה