בחול המועד סוכות מבלים עם כל המשפחה ברובע היהודי



להיפגש עם עולי הרגל בין כותלי הרובע היהודי; להתפעל מיופייה של העיר עם תצפית עוצרת נשימה; לקחת חלק בפסיפס החברתי הראשון; לבנות את הכותל מאבני ספוג ענקיות
חול המועד סוכות 18-24.10.2016 ברובע היהודי בירושלים

החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים מזמינה אתכם לעלות לרגל בחול המועד סוכות וליהנות מחוויה משפחתית בין סמטאות העיר העתיקה ובין אבני הדרך מלאות הרגש והיסטוריה, עליהן פסעו מלכי ונכבדי העיר.

בגן הארכיאולוגי – מרכז דוידסון, יוקרן סרט מרגש המתאר את חגיגות חג הסוכות בימי בית המקדש השני ובימינו, בנוסף יהנו הילדים מפעילות חווייתית של כתב חידה בגן הארכיאולוגי- מרכז דוידסון ומבניית הכותל מאבני ענק.

בית הכנסת החורבה ייפתח לקהל המבקרים, ויחשוף את ארון הקודש הגבוה בעולם, את ציורי הקיר הצבעוניים ואת התצפית המרהיבה והגבוהה בכיפתו של בית הכנסת, המשקיפה על כל העיר העתיקה וירושלים. לצידו של בית הכנסת תבנה סוכת ענק מרהיבה להנאת המבקרים.

הבית השרוף יציג לקהל המבקרים את חדריו במיצג מרגש המספר את תלאות משפחת הכוהנים.

בנוסף, יוזמנו המבקרים להתפעל מבתי הכוהנים מימי בית שני, בתי פאר רחבי מידות, כלי הגשה מפוארים, שעוני שמש ומקוואות אשר יאפשרו לקהל הצצה לחייהם של עשירי העיר באותם ימים.

לסיום, המבקרים מוזמנים להתרשם ממיצג הפסיפסים החדש שהוצב לאחרונה ברחבת הקרדו, לקחת חלק בהיסטוריה ולהניח אבן בפסיפס החברתי הראשון בישראל, בדגם העיר ירושלים. בנוסף, יוקרן ברחבת הקרדו סרט קצר המספר על אמנות יצירת הפסיפס במקום.

אירועי חול במועד ברובע היהודי בירושלים יתקיימו מדי יום בין השעות: 9:00-19:00, במחיר מוזל של 40 ₪ למבוגר, 30 ₪ לילד, וכרטיס משפחתי (זוג ללא הגבלת ילדים, על פי תעודת זהות) במחיר מיוחד של 160 ₪

בנוסף, ניתן לתאם סיורים מודרכים בעברית ובאנגלית למסע מרתק במבנים העתיקים, או לשכור מכשיר הדרכה קולי לסיור עצמי ברחבי הרובע היהודי ובאתריו בתשלום סמלי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה