סטריטבול בנימין 2016 יוצא לדרך



טורניר הכדורסל החגיגי, המופק זו השנה השלישית ברציפות ,על ידי מחלקת הספורט של בנימין, ייערך היום (ה') בין השעות 15:00-21:00 בעפרה

סטריטבול בנימין יעמוד השנה בסימן "מגלים רגישות לנגישות" ויוקדש להעלאת המודעות לנושא ההנגשה ומוגבלויות וכן לכדורסל הנכים בישראל. במקביל לטורניר הסטריטבול המסורתי, יעברו המשתתפים סדנאות חווייתיות בנושא נגישות והתמודדות עם מוגבלויות, פעילויות ייחודיות על מוגבלויות פיזיות ומוגבלויות חושיות וכן יחוו משחקי כדורסל על כסאות גלגלים, תחרויות קליעות וכדומה.

טורניר הסטריטבול של בנימין תפס תאוצה מאז יצא אל הדרך לפני 3 שנים והשנה צפויים ליטול חלק בטורניר החגיגי עשרות קבוצות בקטגוריות גיל שונות. בשנה שעברה הגיעו לסטריטבול בנימין כוכבי הפועל ירושלים ליאור אליהו, יותם הלפרין, דונטה סמית, בר טימור וטוני גפני ושנה קודם לכן כוכבי העבר הגדולים של מכבי תל אביב דורון ג'מצ'י ודורון שפר.

מתחם הספורט של עפרה יהפוך לאתר קט-סל גדול ובו מספר מגרשי קט –סל בהם יתקיימו במקביל עשרות משחקים. משחקי ההכרעה של הסטריטבול יתקיימו באולם הספורט המרכזי של עפרה.

ראש המועצה האזורית מטה בנימין אבי רואה צפוי אף הוא ליטול חלק במשחקי הסטריטבול ולהעניק את הגביעים לקבוצות המנצחות. 

זאב המאיר, מנהל מחלקת הספורט מטה בנימין:" סטריטבול בנימין 2016 הינו חלק מתנופת הספורט הגדולה למען תושבי בנימין ומהווה נדבך נוסף ממדיניות המועצה והמתנ"ס, לקידום פעילויות הספורט בבנימין ועידוד לאורח חיים בריא ונכון. סטריטבול בנימין יעמוד השנה בסימן "מגלים רגישות לנגישות" כחלק מתהליך מתמשך במתנ"ס בנימין להעלאת המודעות בקרב תושבי בנימין לגילוי רגישות כלפי בעלי מוגבלויות, וכמובן גם בהנגשת השירותים השונים באופן מעשי . שילוב ערכים חברתיים במהלך אירוע שהוא חווית כדורסל והפנינג ספורטיבי חשובים לכולנו לא פחות מהמשחק עצמו כי בסוף כמו במשחק כדורסל גם בחיים -  כולנו על מגרש אחד.

צילום : מחלקת ספורט בנימין


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה