פסטיבל "LIVE" במוזיאון ישראל



יהודית רביץ מארחת את שלום חנוך, אביתר בנאי ואביב גפן על במה אחת, ברי סחרוף במופע חדש ומופע מיוחד ומורחב של שבעת הפסנתרים– כולם יופיעו תחת כיפת השמיים במוזיאון ישראל

כ-10,000 איש השתתפו בקיץ שעבר בפסטיבל "LIVE במוזיאון", כעת, מוזיאון ישראל מחזיר לירושלים את ההופעות הכי מבוקשות עם התפאורה הכי יפה בארץ. יהודית רביץ תארח את שלום חנוך להופעה עם מיטב להיטיה מכל הזמנים. אביתר בנאי ואביב גפן יאחדו כוחות במופע מיוחד בביצועים משותפים לשירים המוכרים. ברי סחרוף ישיק את אלבומו החדש "ליקוטים" בהופעה יחידה באזור ירושלים. מתי כספי ומרינה מקסימיליאן בלומין יצטרפו למופע 7 פסנתרי כנף, במה אחת + יחד עם גיל שוחט, רמי קליינשטיין,שלמה גרוניך ועוד.

גן האמנות של מוזיאון ישראל נחשב לאחד מפינות החמד היפות באזור ירושלים ויש בושילוב מהפנט של מרכיבים עיצוביים ואדריכלים מהמזרח הרחוק על רקע נוף הרים מזרח תיכוני ישראלי. עשרות פסליו של הגן בהם: פסל אהבה (רוברט אינדיאנה), בית ממכר ספרים (מרק דיון), אדם (אוגוסט רודן) , פסל בשלושה חלקים: חוליות (הנרי מור) ועוד, יעניקו השראהמיוחדת למוזיקאים הגדולים  שיתארחו בגן בחודש יולי הקרוב.

ביום שני 11.7 תארח יהודית רביץ את שלום חנוך בהופעה עם הרפרטואר העשיר שלה וכל השירים המרגשים והאהובים ובהם: "באה מאהבה", "געגוע", "עכשיו הכל בסדר", "מילה טובה", "שבתות וחגים","איזו מן ילדה", "ארבע לפנות בוקר", "האישההוא", "באהבתינו", "עיר קטנה", ועוד.

אביתר בנאי ואביב גפן יגיעו לראשונה לירושלים עם המופע המשותף "יש שמיים מעלי" ביום שלישי 12.7. המופע המשותף הינו מפגש נדיר של כישרון ויצירתיות, שחושף ביצועים חד פעמיים של שירים מכל התקופות מבית היוצר של שני המוסיקאים המוכשרים. אביב שר אביתר, אביתר שר אביב, ביחד ולחוד, עד לשיאו של החיבור המרגש: השיר שנוצר ומבוצע בידי שניהם, "יש שמים מעלי". בשיר הזה, כמו במופע כולו, הם משלבים את הלב, הרוח והחופש האישי והיצירתי של כל אחד מהם, בדרכו שלו, לכדי יצירה אחת משותפת ושלמה.

המופע המוסיקלי המוצלח של השנה 7 פסנתרי כנף, במה אחת +חוזר אך בגדול: גדולי הפסנתרנים הקלאסיים מארחים את מארינהמקסימיליאן, מתי כספי, רמי קלינשטיין, שלמה גרוניך, לאונידפטשקה, עומרי מור ודניאלה לוגסי, טל סמנון, מיכאל זרצקל וויקטור סטניסלבסקי,בניצוחו ובניהולו של גיל שוחט - שקיבץ על במה אחת לא פחות מ – 7 פסנתרי כנף ואת מיטב האמנים. במופע יבוצעו קטעים מוסיקליים מז'אנרים שונים שיקחו את הקהל למסע בנתיבי המוסיקה בין שיריהם של הזמרים המשתתפים, אלתורי ג'אז ליצירות קלאסיות אלמותיות מאת מיטב המלחינים ולקטעי אופרה. התכנית החדשה, שתועלה ביום רביעי 13.7 כוללת את השירים הידועים והאהובים ביותר של יוצרים אלה: "מערבה מכאן", "צעיר לנצח", "טנגו", "מה אומרות עינייך", "סימפטיה" ועוד.

מופע הסיום של הפסטיבל במוזיאון ישראל יתקיים ביום חמישי 14.7 עם נסיך הרוק הישראלי ברי סחרוף במופע ההשקה לאלבום החדש "ליקוטים". המופע הוא פרי עבודה שהתקיימה במהלך שלוש השנים האחרונות, בין החזרות להופעות כאשר ברי סחרוף וההרכב שאתו, התאספו באולפני העוגן הרחק מהכול ויחד צללו, ניגנו, חיברווהלחינו. מתוך ההקלטות נבחרו לאסופה הראשונה שמונה קטעים בהם שירים וקטעים אינסטרומנטליים - ליקוטים "שרואה אור בימים אלה על גבי דיסקים ותקליטי ויניל במהדורה מוגבלת חתומה וממוספרת. עם סחרוף יופיעו על הבמה: גידי רז, אורן לוטנברג, בנו הנדלר, ניר מנצור, שי צברי,איתמר דוארי/ ארז מונק, גרשון וייס רפירר, איילת למודי ורונן שפירא.

כל המופעים יתקיימו בשעה 21:00. 

כרטיס הכניסה למופעים בימי שלישי ורביעי כולל כניסה למוזיאון החל מהשעה 16:00ומאפשר לשלב חוויה מוסיקלית ומוזיאלית יוצאת דופן.

כרטיסים ניתן לקנות בטלפון 02-677-1300 באתר המוזיאון או בקופות.

תמונה: ענבר מרמרי, באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה