לילה רציף בתחנה הראשונה



התחנה הראשונה מציגה: לילה רציף - מוזיקה, תרבות וריקודים לאור הכוכבים. מדובר בליין אירועי לילה חדש בירושלים המשלב תרבות ואמנות איכותיים, קולינריה, אירועי ספורט מגבשים, וצורת בילוי מרגשת עד השעות הקטנות של הלילה בכל רחבי התחנה

היום (ה') יתקיים האירוע הראשון בסדרה, בליל כוכבים קסום ללא ירח. עם להקות ירושלמיות לייב על הבמה, ריצה וספורט על המסילה, מופעי מחול מעולים של מיטב בתי הספר, מייצגים אומנותיים ותערוכות במרחב האורבני, מסיבת בוגי בקונספט מיוחד, שוק לילה ענק וססגוני, ותפריטים מיוחדים בכל המסעדות – מתחילים ב- 6 בערב, וממשיכים כל הלילה.

מה בתכנית?

שני ירידים פרוסים ברחבי בתחנה לאורך כל הלילה: ה- קיקט מרקט עולה לירושלים – יריד המעצבים הנודד מתפרש בתחנה במפגן צבעוני, אותנטי וססגוני של עשרות אמנים ומעצבים מוכשרים מעולמות שונים – מביגוד ותכשיטים לגאג'טים ואפילו גלשנים! 
יחד עם יריד האמנים והמעצבים הקבוע בתחנה עם כל אמני הבית של התחנה עם מגוון מוצרים מקוריים ומעוצבים.

18:00 – מחממים את הלילה ומתחממים במרוץ קצר על פארק המסילה ב- 2 מקצים: מקצה משפחות ומקצה חובבנים עם מדליות מעוצבות ופרסים מיוחדים לזוכים בחסות סאקוני.

20:00 להקת ראש טוב עולה על הבמה ומתחילה לחמם את האווירה לקראת פתיחת הלילה ותחילת חודש תמוז!

21:00  שרים בגינה מגיעים למפגש שירה בציבור לילי ומיוחד לכל המשפחה עם מיטב השירים של האחד והיחיד - שלמה ארצי!

21:30 שני ירושלמים נוסעים ברכבת – מיטב סיפורי ירושלים דרך הילדות, השפה והרכבת של פעם, מטובל בהומור ובניגונים מיוחדים. מספר המקומות מוגבל.

 22:00  מסיבת קיצית ומרעננת ב- Summer Station, פאב הפופ-אפ הלוהט על גג התחנה.

22:00  הקרנה בשידור חי ועל המסך הענק של חצי גמר יורו 2016 ב- Beer Garden.

23:30 להקת המחול אנגלה במופע אוברג'ין – יצירה חדשה, חריפה ומטורפת המציפה בעיניים פקוחות סטריאוטיפים נשיים מאז ועד היום ושוחטת פרות קדושות. שחזור של המופע הגדול מפסטיבל ישראל ברחבה המרכזית בתחנה!

00:30 מהפכה של שמחה DJ יאיר תחריר נוחת בתחנה למסיבת אוזניות בקצב מזרחי עד אור הבוקר. השכרת אוזניות בתשלום סמלי.

לאורך כל האירוע מסעדות התחנה יציעו תפריטי לילה מיוחדים – עם שתייה וקוקטיילים ליליים במחירים מיוחדים ותפריט Late Night מוזל ומפתיע. הכניסה לכל האירועים חופשית.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה