מרתון הספנינג הגדול בישראל יוצא לדרך



עיריית ירושלים תקיים זו השנה השביעית ברציפות את מרתון הספינינג "אלדן" ירושלים הנחשב למרתון הספינינג הגדול בארץ, בשדרות ממילא

המרתון הייחודי והמקצועי, הנערך אל מול חומות העיר העתיקה באווירה ירושלמית,הפך לאחד מהאירועים המבוקשים בקרב חובבי הספורט בארץ והשנה צפויים ליטול  בו חלק קרוב ל-1400 משתתפים (שחלקם הגדול צפוי להגיע מחוץ לירושלים) שידוושו בשישה מקצים שונים בני 80 דקות כל מקצה.

במהלך ימי המרתון תתקיים במתחם אלרוב שדרות ממילא, תערוכת מיני אקספו בה יציגו מיטב המותגים המובילים בתחום הספורט . כל אחד מהמשתתפים יקבלערכה מיוחדת של חברת MGS המשווקת של דיאדורה, קאפה וארנה בישראל ,הכוללת תיק, חולצה איכותית (ארנה), מגני זיעה (דיאדורה) ועוד.

המרתון המופק על ידי אגף הספורט העירוני וחברת אלטרנטיבה 1 ייפתח ביום רביעי  (15.06.16 ) בשעה 18:00 במקצה הפתיחה של מרתון הספינינג שהתקיים על הגשרשל שער יפו אל מול הנוף המדהים של מגדל  דוד,הסינמטק ומשכנות שאננים.השנה יתארחו במרתון הספינינג אלדן ירושלים עשרות חיילים בודדים שיהיו אורחי הכבוד של האירוע וישתתפו במקצה הפתיחה של המרתון .

את המרתון,אליו יגיעו רוכבים ורוכבות מכל רחבי הארץ, יובילו בכירי מדריכי הספינינג של ירושלים בחוויה אנרגטית ויוצאת דופן במיוחד.המרתון יוקרן במעגל סגור על גבי חומות העיר העתיקה ועל מסכי ענק. 

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים:"מרתון הספינינג הינו חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני לקידום הספורט העממי בעיר ועידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא.מדובר באירוע ספורטיבי ייחודי ועוצמתי שנערך באווירה יוצאת דופן,בליווי מוסיקה קצבית ומסעירה ובאנרגיות מטורפות. מצפה לנו חגיגה ספורטיבית מדהימה".

המרתון יתקיים בין התאריכים 15-16.06.16 ( ימים רביעי-חמישי) בין השעות 18:00-23:00.

צילום: אלטרנטיבה 1


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה