השבוע בירושלים אוהד נהרין מציג שלוש עבודות, אלון עדר והלהקה ירעידו את קירות הצוללת, והמופע "מייקל" שכבש את במות התיאטרון בירושלים ומחוץ לה חוזר בהופעה מיוחדת

שלוש – להקת המחול של אוהד נהרין

'שלוש' נוצרה ב- 2005 ומאז הועלתה בתדירות בבתי המחול ובפסטיבלים המובילים בעולם: בין היתר בברצלונה, מונפלייה, ציריך, סן-פרנסיסקו, לוס אנג'לס, ניו יורק, סיאול, אמסטרדם, בלגרד, ברלין, קופנהגן, לונדון, מלבורן ועוד.  wשלוש' חוקרת את הדקדוק הפנימי שלהמחול ומתבוננת במושג הזמן העובר, בעירוב בין תנועה מתפרצת בתוך מבנים הדוקים, בקשר שבין שליטה לבין טבעיות זורמת. עם המצאתיות תנועתית מפתיעה, אינספור התרחשויות בימתיות בו-זמניות, בתוך התנועה קדימה של העבודה, מתאפשרת לצופה חוויה מורחבת ומרחיבה, חובקת ריבוי. 

בתכנית: שלוש עבודות שונות:

 

"בלוס" (Bellus)
העבודה נכתבה למוזיקה מתוך "וריאציות גולדברג" של י.ס. באך, בביצועו הידוע והמיוחד של גלן גולד ומשתתפים בה חמישה רקדנים וחמש רקדניות. 

"הומוס" (Humus)
בעבודה מבצעות חמש רקדניות אוסף קטעים קצרים

"סקוס" (Secus)
ביצירה משתתפים כל 17 הרקדנים של הלהקה. את פס הקול ל"סקוס" הרכיב אוהד פישוף מקטעי מוזיקה שהלחין בעצמו לצד לקט קטעי מוזיקה של מלחינים אחרים.

שלוש. תיאטרון ירושלים. בשעה: 20:30 

אלון עדר והלהקה

לפני כארבע שנים, עדר הגיח לראשונה לתודעה עם אלבום בכורה שהכיל שירים שלו ושירי משוררים וסומן כאחת ההבטחות הגדולות של המוזיקה הישראלית. כבר בסוף אותה שנה הוציא את אלבומו השני, במוסר עבודה (וגם סגנון מוזיקלי) שמאפיין את מוזיקאי שנות ה-70 ולא שנות האלפיים, הפעם תחת השם  "אלון עדר ולהקה" - הוא צירף שותפים נפלאים לעיבוד וההפקה של יצירתו המוזיקלית והאלבום זכה לשבחים ומחמאות רבות בקרב מבקרים ושדרני רדיו. רבים סימנו אותו כתקווה הגדולה של כתיבת השירים העברית אבל הוא לא זכה עד עכשיו להכרה שהגיעה לו.

רף הציפיה לקראת האלבום החדש עלה והתוצאה לא איחרה לעמוד בה בהצלחה יתרה - אסופה משובחת של שירים נפלאים בהפקה מוזיקלית מוקפדת מבית היוצר של אלון והלהקה, חלקם פרי עטו של אלון וחלקם פרי עטם של חברי הלהקה רן דרום ונדב הולדנר.

אלון עדר, הצוללת הצהובה, 5/3 שעה: 22:00


מייקל – הסאטירה המצליחה חוזרת 

משפחתו של מייקל מארגנת לכבודו טקס אזכרה מכובד וחגיגי. על האירוע אחראים אמו רבקה, דודו דובי, אחותו יסמיניש וחברו הטוב פלג. שולחן הכיבוד עמוס בורקסים, פירות קטופים ושטופים, שתיה קלה ולידם אורגנית ופח, וכדי שלא יהיו טעויות לוח הזמנים כתוב שחור על גבי לבן על גבי בריסטול.
אלא שלא מדובר באנשים שבאמת מסוגלים לתפעל אירוע כזה, בטח לא יחד ועוד מול קהל האורחים. זהו למעשה טקס זיכרון שאמור להיות נורמלי, אך מאבד שליטה והופך למגוחך ופרוע.

במאי איתי ויזר מאת ובביצוע אנסמבל מייקל: אבי דנגור, הילה גולדנברג, נטליה פאוסט, מיטל רז ונדב הולנדר


מייקל. תיאטרון ירושלים. 10/3, 20:30

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה