מה קורה כאשר שני ליצנים קשישים יוצאים למסע על טוסט?



פנטזיה קומית, בתאטרון לשינוי חברתי "משו-משו" בקריית יובל ,מציגה מסע מופלא ומצחיק בנהר זיכרונות של ליצנים קשישים המוצאים עצמם שותפים לחדר בבית אבות

קבוצת התיאטרון החברתי "משו משו" בקרית יובל מעלה בימים אלה הצגה חדשה– סיפורם של שני ליצנים קשישים שזכרונותיהם סוחפים אותם אל עולם פנטזיונרי ומרתק. "בית האבות על שם מרדי קרמן ורעייתו" היא הצגה הפורשת בפני הצופים את שאריות זיכרונותיהם העמומים של שני ליצנים המתעקשים להמשיך לנוע אחורה וקדימה בזמן, תוך שהם עושים זאת על גבי יוקלילי, טוסט ועיתון – חפצים המסמלים געגועים לעבר, אך עם צעידה עיקשת קדימה.

בהצגה, שכתבה וביימה יעל גדעוני, נחשפים הצופים לסערת זכרונות שמקורה בטיפות שאט-אט הופכת לערבוב מדוייק בין דמיון ומציאות המתרחש בקומה השישית של בית האבות. הוויזואלייה המינימליסטית על הבמה מרכזת את השחקנים והצופים בסיפורם של הליצנים הקשישים כשהתפאורה המושלמת שעיצבה עדי ברודסלי,  היא זו הנחשפת כשהשחקנים, נירלנדאוערןפלר, עושים שימוש מרהיב בין ליצנות מודרנית, תיאטרון וחפצים ייחודיים. כך יוצרים השחקנים עולם מציאותי עמוס בפריטי פנטזיה המעצימים את רצונם של הליצנים הקשישים לשוב אל העולם שנשאר בחוץ.

התיאטרון לשינוי חברתי "משו-משו" בקרית יובל הינו להקת תיאטרון מקצועית השואבת השראה מהסביבה האנושית בה היא פועלת, מסרבת להכיר בגבולות בין בני אדם ושואפת לקרב ביניהם בעזרת יצירות שיתכתבו עם חייה של החברה. התיאטרון מורכב מאמנים ישראלים אשר חברו ב-2009 במטרה לייצור תיאטרון ייחודי בעל מטרה להנגיש את אמנות התיאטרון לאוכלוסייה מגוונת ככל האפשר. חלק מרווחי התיאטרון מופנה פנימה אל הקהילה להעצמתה בשכונה בה היא פועלת– שכונת קריית יובל.

ד"ר חיה ג'משי, מנכ"לית קרן שח"ף: הנגשת אמנות התיאטרון בקהילה בונה גשרים וממוטטת חומות הנוצרות בין חלקי הקהילה.  קהילת "משו-משו" בשכונת קרית יובל הוא דוגמא מייצגת להנגשת תרבות מקצועית בשיתוף הקהילה, המספקת ערך מוסף לכל מי שבא במגע עם פעילות זאת – פעילות שבהכרח מיטיבה עם הסביבה האנושית.

זמני ההצגה:

יום רביעי -  23.12.15 בשעה 20:30 אולם בית טיילור רח' זנגויל 23 קרית יובל, ירושלים– כרטיסים במקום

מוצ"ש -  2.1.16 בשעה 20:30 מעבדת תרבות "הידית"פרדס חנה לכרטיסים: 077-5301381

מחיר כרטיס: 45 ש"ח / 35 ש"ח לסטודנטים , גיל שלישי,  פעילים חברתיים, תושבי שכונת קרית יובל.

קרדיט צילום: משו משו 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה