השבוע בירושלים - התיאטרון הקאמרי עולה לבירה עם 'גורודיש', אנסמבל ציפורלה יופיע הערב במופע הקאלט 'עקיצה טבעית' , וגם פסטיבל המחול העצמאי – 'מיפו עד אגריפס' שנדחה עקב המתיחות הביטחונית יתקיים השבוע כמתוכנן בשוק מחנה יהודה

עקיצה טבעית-  אנסמבל ציפורלה
15 קטעים תיאטרליים המשלבים סאטירה, נונסנס, שירה, תנועה ומשחק. המופע שהפך לקאלט, עוסק בסיטואציות יומיומיות ובכל מה שנוגע לנו. 

ציפורלה. תיאטרון ירושלים. 26/11. 20:30

 

גורודיש – תיאטרון הקאמרי

מאת הלל מיטלפונקט ובבימויו. אלוף מישנה גורודיש, מי שהיה אחד מסמלי הנצחון של 67', מוצא עצמו ב-73' כמי שועדת אגרנט רואה בו את אחד האשמים העיקריים בכשלונות הצבאיים שאפיינו את ימיה הראשונים של המלחמה. ממפקד מהולל שהכל חפצים ביקרו, הופך גורודיש ל"מצורע" של החברה הישראלית. כל מה שנמצא בו ראוי להערצה שש שנים קודם לכן, הופך למושא של בוז ושנאה.

"גורודיש" הוא סיפורם של הגנרלים הגדולים וסיפורם של החיילים הקטנים. זהו סיפור הולדתה ומותה של האשליה הישראלית הגדולה, או, כפי שמנסח זאת אחד מגיבורי המחזה: "זו היתה שנת חייו היפה ביותר של גורודיש, אלה היו שנות חיינו הכוזבות..." 

גורודיש. תיאטרון ירושלים. 29/11-2/12 . 20:30

 

מיפו עד אגריפס
לאחר דחייה של חודשיים, פסטיבל 'מיפו עד אגריפס' חוזר כמתוכנן, הפעם בשיתוף פעולה עם פסטיבל "חשיפה" של מרכז סוזן דלל וחמשושליים.  האירוע חושף בפני הקהל הרחב 7 עבודות מחול, מתוכן 5 בכורות, שנוצרו במיוחד. המופעים יתקיימו  ביום חמישי, ה2.12, בין השעות 19:30-23:00. הקהל יוזמן לעבור ממופע אחד לאחר כאוות נפשו, וכל עבודה תוצג שלוש פעמים. הקהל מוזמן, ללא תשלום, לכל האירועים, בסגנון שוטטות בארים   

האמנים המופיעים: דפי אלטבב בשיתוף עם האמן עידן שטרן בבר "השכנה", ירון שמיר (ברלין)- בבר 'הטיפה'סופיה קרנץ בשיתוף עידן הירשזון בבר - 'שם טוב'אסנת קלנר בשיתוף פעולה - הסדנא של ורטיגו  ב'דוויני' פיתה בר, שרון וזנה בשיתוף עם האמן תומר ספיר - ב'תחריר' בר תרבות מזרחית, אלעד שכטר בשיתוף עם שרי טיטו ב'תחריר' בר תרבות מזרחית ומיה יוגל בשיתוף עם נדב גרבר ב'תחריר' בר תרבות מזרחית.

 

  .חמישי, 3.12, 19:30 - 23:00, שוק מחנה יהודה, ירושלים

 קרדיט צילום: מיכאל טופיול, נעמה נח וג'ראר אלון. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה