ימים של חורף חוזרים לשטוף בגשם את זכרונות הקיץ שהתעופפו כלא היו. חורף, מביא איתו נוסטלגיה, דכדוך ועצבות שכידוע, על פי הקלישאה הנכונה כל כך, הן ההשראה הטובה ביותר ליצירות המופת הגדולות בתולדות התרבות. אז הכאב כזרז יצירתי מככב השבוע באולמות החמימים בעיר. הערב (ה') שני משוררים עמיר לב ועמיחי חסון יארחו מפגשים אינטימיים בבית אבי חי, הצגת מערכונים סאטיריים בבימוי מוטי קירשנבאום תבגור את בוף השבוע בתיאטרון ירושלים, וכדי לזכור שדווקא השמחה היא השחרור והשמחה האמיתית – פעילות לילדים ומבוגרים וגם סרט בסינמטק

ערב משוררים בבית אבי חי

ערב מוזיקלי אינטימי עם עמיר לב

במסגרת הסדרה הפופולארית "סיפורים במונו" בהנחייתו של יואב קוטנר, בה משלבים מוזיקאים ישראלים  סיפורים אישיים, שיחה עם הקהל, מופעים אינטימיים וביצועים מיוחדים, יתארח הערב היוצר המוערך עמיר לב. לב,  גיטריסט, זמר, מפיק, מהיוצרים הייחודיים של ימינו. מוזמנים לדייט חד פעמי עם האישיות מאחורי מספר הסיפורים עם הקול העמוק, לשוחח בארבע עיניים על הסיפורים שהפכו לשירים, ולהיפך.


בית אבי חי. 29/10. יום חמישי. 21:00


ערב לכבוד ספר הביכורים של המשורר עמיחי חסון

חסון מזמין את הקהל למסע לירי בעולמות תוכן עשירים וכנים, בין ההיסטורי לביוגרפי, בין בית המדרש לאוהל הצבאי, מן הנדודים אל הבית. 

עורכת ומנחה: ילי שנר 
בהשתתפות: עמיחי חסון, שמעון אדף, שהרה בלאו
מוזיקה: האחיות ג'משיד 

בית אבי חי. 29/10. יום חמישי. 21:00


סינמטק לילדים -

"מטוסי נייר" זהו סרט אינטליגנטי ומרגש לכל המשפחה על צעיר אוסטרלי בן 11 עם תשוקה עזה לעולם התעופה. לאחר שהוא זוכה במפתיע בתחרות הבית־ספרית להטסת מטוסי נייר הוא מציב לעצמו אתגר: להעפיל לאליפות העולם בהטסת מטוסי נייר הנערכת מדי שנה ביפן, ולהתחרות עם שלל ילדים מרחבי העולם.

לפני הסרט תתקיים סדנא מרתקת לקיפול מטוסי, בסיומה תערך תחרות הטסת מטוסי נייר. בהנחית אמן האוריגמי הבינלאומי, פול ג‘קסון וצוות מקצועי של המרכז הישראלי לאוריגמי. מומלץ לגילאי 9 ומעלה.

סינמטק ירושלים. 31/11. יום שבת. 11:00

 

"רואים ת'סוף" – מערכונים קומיים בבימוי מוטי קירשנבאום

רואים קואליציה? רואים ממשלה? רואים מי הפסיד? רואים ת'סוף 



המחזה מציג בעזרת מערכונים ושירים סאטיריים את המציאות הפוליטית הישראלית ולא חוסך ביקורת מימין ומשמאל ,אבל בעיקר מימין. קירשנבאום, סידון וב. מיכאל הם חלק מהצוות של "ניקוי ראש" המיתולוגית ובהמשך חתומים , יחד ולחוד, על כמה מהרגעים החשובים של ההומור והסאטירה בישראל ובין היתר המופעים "יורדים על השבוע", "תולדות עם ישראל - תיקונים והשלמות", "נפגעי חרדה" ועוד. 

"רואים ת'סוף"- מערכונים סאטיריים, תיאטרון ירושלים. 31.10. יום שבת. 21:00


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה