היום (ה') יום הקולנוע, MOVIE TIME, במסגרתו ימכרו כל הכרטיסים בעשרות בתי קולנוע ברחבי הארץ במחירים מיוחדים: 10 ש"ח לסרט רגיל ו- 14 ש"ח לסרטי תלת מימד

כל רשתות הקולנוע בישראל משתתפות ביוזמה, שמטרתה לשתף את הציבור בחגיגה של בתי הקולנוע בישראל.

במבצע משתתפים כ- 40 בתי קולנוע החברים בהתאחדות ענף הקולנוע מרחבי הארץ, בניהם רשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, רב חן, לב וגלובוס מקס. כל הסרטים המוצגים משתתפים בחגיגה, ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, ביום זה יוקרנו גם הסרטיםהבאים בהקרנות בכורה - "משחק באש" בכיכובו של בראדלי קופרולצדו ג'יימי דורנן אומה תורמן,סיינה מילר,דניאל ברוהל,עומא רסי. "חוקי הפשע" של WB בכיכובו של ג'וני דפ ולצדובנדיקט קמברבץ', ג'ואל אדגרטון,דקוטה ג'ונסון,פיטר סארסגארד  וקווין בייקון. "קרימזון פיק" של יוניברסל בכיכובם של צ'רלי הונאם,  ג'סיקה צ'סטיין וטום הידלסטון. "צייד המכשפות האחרון" בכיכובו של וין דיזל ולצדו רוז לסלי, אלייג'ה ווד, ג'ולי אנגלברכט ומייקל קיין. ו"היזהר ממה שאתה מבקש" בכיכובם של  דרמוט מלרוני, ניק ג'ונאס ואיזבל לוקאס.

תוקף יום הקולנוע: יום חמישי 22/10, כל היום, בהתאם ללוח ההקרנות הרגיל, כאשר ישנם בתי קולנוע שכבר הודיעו שיפתחו במתכונת חופש, החל משעה 11:00 בבוקר.

יום הקולנוע, שהתקיים לראשונה לפני שנתיים היווה הצלחה אדירה: כ200 אלף צופים פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ. דני כפרי, מנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל אמר כי "ההצלחה האדירה של ימי הקולנוע הקודמים הבהירה לנו כי היוזמה חייבת להפוך למסורת. אנחנו שמחים על ההיענות של הציבור, אשר מגיע ליהנות מחוויה קולנועית יוצאת דופן".

ביום הקולנוע, MOVIE TIME , ניתן לצפות בכל הסרטים המוקרנים בבתי הקולנוע הישראלים, ההוליוודיים והזרים. זאת בניגוד ליום הקולנוע הישראלי שצוין בספטמבר, במסגרתו הוקרנו סרטים ישראליים בלבד.

תמונה: יח"צ- סינמה סיטי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה