מראה בום – מתחם משחקים אינטראקטיבי לילדים בקניון רמות



מתחם משחקים חדשני לכל המשפחה נפתח בקניון רמות, המתחם החדש מיועד לילדים מגיל זחילה ועד גיל 14 ומציע 100 מ"ר של משחקים אינטראקטיביים עם הטכנולוגיה החדישה בתחום לצד משחקים של פעם

קניון רמות ירושלים הממוקם ברחוב שדרות גולדה מאיר 255 בשכונת רמות ממשיך להתחדש. הקניון הנמצא בתנופה גדולה ממשיך להגדיל את תמהיל החנויות שבו ולאחר פתיחתם של רשת הדיסקאונט "בייבי סטאר" והמרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות משיק קניון רמות את מראה בום – מתחם משחקים חדשני וייחודי לכל המשפחה. המתחם החדש המיועד מגיל זחילה ועד גיל 14, מציע 100 מ"ר של משחקים אינטראקטיביים עם הטכנולוגיה החדישה בתחום לצד משחקים של פעם. במראה בום משחקיה אינטראקטיבית עם עשרות משחקים אינטראקטיביים במקצבים שונים המתואמים אישית לגילו של הילד, משטח משחקים דיגיטאליים שמעבר לתחושת ההנאה, מפתח מיומנויות מוטוריות שונות ומפתח תקשורת בין אישית. כמו כן במתחם קיר טיפוס תלת מימד, בריכת כדורים, ג'ימבורי לילדים ומתחם הפעלות וסדנאות לילדים.

גולת הכותרת של מתחם המראה בום, הוא חדר הצחוק יוצא הדופן -חדר עם מראות מעוותות מצחיקות, עם זוויות שונות כאשר בכל מראה ישנן המון אפשריות של השתקפות. חדר הצחוק  מציע פעילויות משעשעות ומהנות אל מול מראות לכל הגילאים.

יצוין כי מתחם המראה בום הותאם במיוחד גם לילדים בעלי צרכים מיוחדים וחינוך מיוחד היכולים ליהנות ממגוון המשחקים והפעילויות.

בנוסף במתחם מראה בום ניתן למצוא גם את פינת המזכרות שבו ניתן לעצב הזמנה או ברכה אישית או להדפיס על מגנטים וכוסות מזכרות אישיות ייחודיות. במתחם גם פינת המתוקים בו ניתן לרכוש גלידות,פופקורן ושערות סבתא. 

מחירי הכניסה למתחם המראה בום שווה לכל כיס :

10 ₪ בלבד לשעה, 25 ₪ ליום שלם

הורה / מלווה – חינם

מראה בום, קניון רמות, קומה 2 בסוף הרחבה- שעות פתיחה: ימים א-ה 15:00-19:00, חופשות וחגים 10:30-19:00.

תמונה: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה