פסטיבל Limmud ירושלים בבירה



Limmud ירושלים הוא חגיגה ססגונית של התרבות היהודית והעיר ירושלים: היום (ה') ומחר יתקיימו יומיים של חוויה לימודית ואנושית יחידה במינה, המבקשת להביא לידי ביטוי את העושר והגיוון המייחדים את היהדות והחברה הירושלמית

במהלך הפסטיבל יתקיימו פאנלים, שיעורים ומעגלי שיח בנושאים שונים, ביניהם: פאנל על הקהילה הלהט"בית בהשתתפות ארגונים אורתודוקסיים והבית הפתוח, פאנל על נשים מנהיגות דתיות בזרמים שונים ביהדות, פאנל על בתי הדין החדשים לגיור, פאנל על יוצאים בשאלה מהעולם החרדי ועל גישות שונות בעולם החרדי.

בין השיעורים שיועברו יהיו גם שיעורים של מרצים חרדיים כמו אברהם קילשטיין ומשה הרשלר. עוד ניתן למצוא בפסטיבל מעגלי שיח בין-דתי עם הכומר הפלסטיני מבית לחם דניאל אקלה, החאג' איבראהים אבו-האווה, פעיל השלום הסופי מנצרת שייח' חסאן מנאסרה ועוד. במקביל לאלה יתקיימו סיורים, מופעי סטנד-אפ וסדנאות תנועה.

מרצים נוספים שיקחו חלק בפסטיבל:  ד"ר מיכה גודמן, יסכה סמית', נתן לופז קרדוזו, ח"כ ד"ר עליזה לביא, דוב ליפמן, ג'ראלד שטיינברג, ד"ר תומר פרסיקו, גיל טרוי, חנה פנחסי, גילה פיין, רות גן-קגן, דליה מרקס, ועוד רבים וטובים.

Limmud ירושלים הוא חלק מתנועת Limmud העולמית, המובלת על ידי מתנדבים ומתבססת על עקרונות של נתינה, למידה, גיוון והשתתפות. היא איננה משויכת לזרם יהודי או לתנועה פוליטית כלשהם. Limmud הראשון התקיים באנגליה לפני למעלה מ-30 שנה, וכיום קיימות למעלה מ- 80 התארגנויות Limmud במעל 30 מדינות בחמש יבשות (שמונה מתוכן בישראל), ומושך אליו אלפי אנשים חדשים מדי שנה.

היום (ה')  ומחר ה27-28 באוגוסט, יתקיים הפסטיבל Limmud העולמי במוזיאון הר הרצל שבבירה.

תמונות מתוך דף הפייסבוק של Limmud ירושלים משנים קודמות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה