יומיים אחרונים למופעי חוצות היוצר



פסטיבל חוצות היוצר חוגג השנה 40, מיטב הזמרים התארחו במהלך הפסטיבל שנפתח לפני כעשרה ימים, הערב ובמוצ"ש יתקיימו שני המופעים האחרונים עם הופעות של אביב גפן ואתניקס

מדי ערב (21:00) במהלך ימי הפסטיבל התארחו מיטב זמרי ישראל, כשהשנה, לרגל חגיגות ה40 עלו שילובים מיוחדים ומעניינים: הערב יעלה לבמה אביב גפן, ובמוצ"ש אתניקס חוגגים 30 שנות מוסיקה, כשבמופע החימום יופיע לירן דנינו.

לצד המופעים יש גם הצגות ומופעי ילדים מוכרים, עשרות אמנים מהארץ ומהעולם: המזרח הרחוק, דרום ומרכז אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה - שיציגו את יצירותיהם ביניהם: ציירים, תכשיטנים, מעצבים, פסלים ועוד.

עם השנים הפך הפסטיבל לאחד מאירועי העוגן החזקים והיציבים בחיי התרבות בעיר המתקיים מדי קיץ. במהלך 40 שנות פעילותו מהווה הפסטיבל אטרקציה תיירותית ותרבותית אליה נמשכים בכל שנה, ללא יוצא מן הכלל עשרות אלפי מבקרים מרחבי הארץ המגיעים ליהנות מאווירה לילית ירושלמית, מופעי מוסיקה ישראלית עכשווית, לשוטט בסמטאות הגן, לבקר בדוכנים השונים ולצפות בעבודת האמנים בסדנאות השונות.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת ציין כי "פסטיבל חוצות היוצר הוא הדובדבן שבקצפת של אירועי הקיץ בירושלים, כבר 40 שנה. רק בחוצות היוצר יכולים התושבים והמבקרים ליהנות במחיר זול ומסובסד מהופעות מלאות של מיטב האמנים, דוכנים מכל המדינות, יריד אוכל בינלאומי ופעילויות לכל המשפחה. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע לאחד המקומות היפים בעולם על רקע חומות העיר העתיקה וליהנות מהאווירה הירושלמית הקיצית".

ציון תורג'מן, מנכל חברת אריאל: "לרגל חגיגות ה 40 לפסטיבל בנינו השנה תכנית מעניינת ומגוונת יותר מאי פעם המציעה לקהל הרחב- בני נוער, צעירים, ילדים, משפחות, חובבי אמנות, מבוגרים על כל המגזרים והמינים, מבחר אירועים ופעילויות כולל מופע מרכזי מדי ערב של גדולי הזמרים בארץ ומתחם מופעי ילדים לקטנטנים,  וכל זה במחיר של 60 ₪ בלבד לכרטיס. אני מזמין את עם ישראל לבוא לירושלים וליהנות מפסטיבל חגיגי באווירה מיוחדת כמו שרק בירושלים ניתן למצוא".

פסטיבל 'חוצות היוצר-ירושלים' מתקיים במרכז לאומנות ולאמנות חוצות היוצר ובאמפיתיאטרון ע"ש מריל הנספלד בבריכת הסולטן בין השעות 18:00 – 23:00 ובמוצ"ש משעה 21.00 ועד חצות. הכניסה הראשית דרך פארק טדי.

מחירים:

65 ₪ בלבד לכרטיס מבוגר הכולל כניסה לכלל המתחמים של הפסטיבל כולל המופע המרכזי. כמות הכרטיסים למופע המרכזי מוגבלת

ילדים 5-12: 35 ₪

הנחות ומבצעים שונים – 55 ₪.

תמונה: שמואל כהן, באדיבות יח"צ  

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה