"קולנוע ומוזיקה בירח"



קיץ בירושלים: הקרנות סרטים וסדרת מופעים ב'כיכר הירח' ברחוב הלל ללא תשלום

מחפשים פעילות לכל המשפחה וללא תשלום בחופשת הקיץ? מיזם חדש מציע לציבור הרחב הפנינג המשלב הופעות חיות וסרטים שיוקרנו על גבי מסך גדול במרכז ירושלים. 

שבוע "קולנוע ומוזיקה בירח", הינו נדבך נוסף בפעילות התרבות שבמתחם מרכז העיר שנועד להפוך את חווית השוטטות בתחם לססגונית ואינטראקטיבית.

המיזם יערך בין התאריכים 11-15 ביולי בכיכר הירח שברחוב הלל 25, מרכז העיר ירושלים.

"קולנוע ומוזיקה בירח" הינו יוזמה של עיריית ירושלים, חברת עדן לפיתוח מרכז ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים  והמיזם לקולנוע ולטלוויזיה.

במסגרת שבוע "קולנוע ומוזיקה בירח" תתקיים בכל יום (בין התאריכים 11-15 ביולי), בשעה 19:30, הופעה של זמרים, להקות ומספרי סיפורים במגוון סגנונות והרכבים ובכלל זה מוסיקה צוענית, טורקית, קאנטרי, בלוגראס, סיפורים ירושלמים ועוד. בין השאר יופיע על במת "אור הירח" להקת ז'עלוק הירושלמית המנגנת מוסיקת פולקלור מרוקאית, להקת ג'קס אוף דיימונד המקפיצה, המוזיקאי המוכשר מוטי עמיר בפולק אתני עדין ואחרים.

גם הסרטים שיוקרנו על גבי מסך גדול מדי ערב בשעה 21:00 יהיו עם אוריינטציה ירושלמית ויכללו בין השאר את "זינוק בעלייה" - קומדיה על משפחה ירושלמית בורגנית, "פלאות" עם אדיר מילר ויהודה לוי המתרחשת בשכונה ירושלמית, "הדילרים" – סרט פשע על שני אחים הגרים בשכונת רמות וחולמים לעשות מכה ועוד. סרטים אלה בוימו על ידי בימאים מרכזיים בארץ וכולם הופקו בירושלים ומספרים על ירושלים מנקודות מבט רעננות.


תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה