הרמבלס בירושלים



עשרות אמני רחוב יופיעו בימים שני ורביעי בחודשי הקיץ במרכז העיר ולאורך רחוב יפו. מדובר בפרויקט נוסף בהתעוררות שחווה מרכז העיר ירושלים בשנתיים האחרונות, ומציע למבקרים בו מגוון רחב של פעילויות ועסקי בוטיק ייחודיים

הפרויקט שהושק לא מכבר תחת השם "יורדים מהפסים", הינו פרויקט של עיריית ירושלים -  מינהל תרבות אומנויות ופנאי, בשיתוף חברת עדן, החברה לפיתוח מרכז ירושלים.

מטרת הפרויקט היא להעניק שגרת תרבות חדשה לתושבי ומבקרי מרכז העיר; שגרה בה יקבל רחוב יפו והעוברים והשבים בו, חיים חדשים, צבעוניים וססגוניים. אמני הרחוב יפרסו על ציר יפו והכיכרות הסמוכות בימי שני ורביעי, בין השעות 16:30-19:30, לחודשיים שלמים. במסגרת הפרויקט יגיעו אמני קרקס, מוסיקאים, פסלים חיים, תאטרון בובות, אמני מחול, הרקדות המוניות ועוד.

מטרת הפרויקט הייחודי היא ליצור מרחבי אומנות ושגרת תרבות אורבאניים במרכז ירושלים. הפרויקט הנ"ל ועוד רבים ואחרים שהוצבו בשנה האחרונה במרכז העיר, מסמנים יותר מכל אחת חזרתם של המבקרים למרחב העירוני, הפתוח והמזמין. בנוסף, הם הופכים את חווית השוטטות במרכז העיר ירושלים לחוויה אינטראקטיבית ומלאת חיים.

ראש-העיר ירושלים, ניר ברקת: "זהו שלב נוסף בתהליך הפיכתה של ירושלים למוקד עליה לרגל והפיכתה לעיר תרבות ותיירות בינלאומית שביקור בה מיצר חווית בילוי ייחודית המשלב את הכוחות היצירתיים בעיר עם המרחב הציבורי המזמין והייחודי והקסום של ירושלים".

תמונות ממופעי רחוב, קרדיט: "זוית אחרת". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה