פסטיבל בחזרה לעתיד



בכיכובם של החשמונאים, מחר (יום ו'), נר רביעי של חנוכה יתקיים פסטיבל החשמונאים של בית ספר שדה כפר עציון. במסגרת הפסטיבל יתקיימו סיורים בארמונות החשמונאים, הצגות ואירועים לכל המשפחה

במסגרת הפסטיבל המשפחות יבקרו בארמונות בהם גרו המלכים המקבים וישמעו את סיפוריהם. במסגרת הפסטיבל יחוו המבקרים את רוח הימים ההם בזמן הזה ויתקיימו הצגות וטיולים באתריהם  ובבתיהם של הלוחמים החשמונאים.

המבקרים יפגשו עם החשמונאים ויחשפו לסיפורים הלא מוכרים אודותם כמו גם לאורח חייהם לבתיהם, מרחצאותיהם וכו'  מדובר בסיור באתר ארכיאולוגי שיקום לתחיה על ידי שחקנים שימחישו את רוח תקופת החשמונאים.

בפסטיבל יחשף סיפורם של החשמונאים ולאו דווקא כמו שהכרנו אותם עד היום, כלוחמים אמיצים וגיבורים שנלחמו ביוונים אלא גם כלוחמים שנלחמו על כינונה של ממלכה ענפה ופורחת, עם ארמונות מפוארים ובניה מרשימה.

שחקנים יציגו קטעים מתוך הווי החיים של המלכים החשמונאים וההצגות ימחיזו כמה מהרגעים הדרמטיים ביותר בימי בית שני.

בחג החנוכה הזה אתם מוזמנים לבקר בשרידים המפוארים של ארמונות החשמונאים הסמוכים לנחל פרת. את הביקור באתר יובילו מדריכים ושחקנים ויחשפו בפניכם את סודותיהם וחלומותיהם של המלכים החשמונאים. בזמן הביקור תפגשו בדמויות נוספות מן העבר ותהנו גם ממוזיקה מקומית שתנוגן בין הכתלים העתיקים. 

 

תמונות: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה