הקונגרס הבינלאומי של איגוד השפים בירושלים



אתמול נפתח לראשונה בישראל, קונגרס השפים הבינלאומי של איגוד השפים והטבחים. השנה הקונגרס מתקיים לראשונה בירושלים במלון 'קיסר' בעיר

לקונגרס הגיעו למעלה מ- 50 איש, בינייהם: שפים, מאסטר שפים ויושבי ראש של איגודי השפים מהעולם, בעלי מסעדות ומלונות מרחבי הארץ.

בקונגרס העולמי של איגוד השפים והטבחים, מציגים מסורת בינלאומית, מאכלים מגוונים מעשה ידם של השפים מהטובים בעולם וכמובן גם שפים ישראלים.

מטרת הקונגרס, לחשוף ולחלוק את הידע הקולינארי של השפים הישראלים והשפים הבינלאומיים שהגיעו מארצות שונות בעולם, ביניהם: ברזיל, איסלנד, בולגריה, צרפת הולנד ועוד. במהלך ימי הכנס, השפים עובדים בעשייה יחד ובונים מערכות יחסים חזקות המושרשות על מנהגים קולינאריים שונים.

 בקונגרס יוצג המטבח הישראלי המורכב מכור היתוך של 70 מדינות שונות. בנוסף, יושם דגש על האטרקציות התיירותיות והתרבות הארץ ישראלית. בנוסף, הנציגים בכנס מכל העולם, יזכו לסיור באתרים הקדושים לנצרות בארץ, ביניהם: אזור גאליה, נצרת , בית לחם וירושלים ויכירו את היופי ואופן האירוח בישראל.

נשיא איגוד השפים והטבחים בישראל, השף לאון מנחם:" זו הפעם הראשונה בה מתקיים קונגרס מעין זה בישראל ובכוונתנו להציג למופת את התרבות הישראלית, גם מהפן הקולינרי וגם מהפן התיירותי והתרבותי."

תמונה: צילום- אייל גוטמן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה