חגיגות המוסיקה באבו גוש



4 ימים, של חגיגה מוזיקלית עם טובי המוזיקאים, במסגרת הפסטיבל ה-46 בארץ למוזיקה קולית שיתקיים באבו גוש בסוכות

כבר 23 שנה שעיסא ג'אבר ראש המועצה המקומית אבו גוש , המנהל הטכני יוסוף עבדול רחמן, שהוא גם יד ימינו של מפיק הפסטיבל גרשון כהן, וראש הכנסייה הנוצרית אבו גוש אוליבייה עובדים בשיתוף פעולה כדי להמשיך ולקיים את פסטיבל אבו גוש פעמיים בשנה.
הפסטיבל ה-46 היחיד בארץ למוסיקה קולית, פועל מזה 23 שנים ללא הפסקה פעמיים בשנה. 

בסוכות הקרוב מציג הפסטיבל מסורת לצד חידושים, עם הפנים אל העתיד - מרבית הזמרים והמקהלות המשתתפים שייכים לדור הצעיר, לצד זמרות ידועות-שם, עם המקהלות הטובות והמובילות בארץ, ומיטב הנגנים, ביניהם נגני הפילהרמונית הישראלית. קרן הדר תגלם את אאורידיצ'ה באופרה "אורפאו ואאורידיצ'ה" מאת גלוק, שרון רוסטורף-זמיר תבצע קנטטות איטלקיות בחגיגה נאפוליטנית תוססת ויצירות מאת הנדל  וסקרלטי בקריפטה.

זמרי "מיתר סטדיו" של האופרה הישראלית בפרקים מהאופרות האהובות ביותר של מוצרט ופרקי קודש.

לראשונה באבו גוש שילוב ייחודי של מוסיקה קלאסית עם ג'אז, ירון גוטפריד ושלישיית הג'אז שלו מבצעים עיבודי ג'אז מקוריים ליצירות קלאסיות עם "אנסמבל זמרי.  שילוב ייחודי של חמישיית כלי נשיפה עם שירת מקהלה ביצירות, מאת אלגרי, היידן, יחזקאל בראון, מנדלסון, מתי כספי ועוד.

יצירות "ענקיות" – סטבאט מאטר מאת פרגולזי, רקוויאם מאת ברוקנר, "גלוריה" מאת ויוולדי בביצוע מיוחד של מקהלת סולנים בניצוח שלו עד-אל ועוד. בקריפטה במרכז הכפר 6 קונצרטים – הפקות מקוריות ומפתיעות של הפסטיבל ביניהם משירי ז'ובים ורמירז, שירים ודואטים מאת גרשווין ברנשטין וקורט וייל.

הפסטיבלים שבתוך הפסטיבל :

    פסטיבל חוצות המסורתי – 5 מוקדים של מוסיקה ומיגוון ממיטב המבצעים: מוסיקה קאמרית, שירי-עם אמריקנים, אריות מאופרות, משירי ארץ ישראל היפה ומוסיקה חובקת עולם ועוד.

  חדש בפסטיבל- חגיגה מוסיקלית עממית עם טובי הנגנים באקורדיון, במנדולינה ובקלרנית מסביב לכנסיית קריית יערים ביום שלישי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה