"שלום כיתה א'" - פסטיבל אותיות בבית אבי חי להורים ולילדים העולים לכיתה א'



לרגל פתיחת שנת הלימודים מזמין בית אבי חי את הילדים העולים לכיתה א' ואת הוריהם לחגוג את האירוע המרגש בשלושה ימי פסטיבל של אותיות ומילים שיתקיימו בחצר של בית אבי חי בירושלים, ובפרויקט מיוחד באתר האינטרנט של בית אבי חי

במשך שלושה ימים בסוף חודש אוגוסט (שלישי-חמישי, 26-28/8, מהשעה 16:30 ועד 19:30) יתקיים אירוע "שלום כיתה א" – פסטיבל אותיות לעולים לכיתה א'. הילדים והוריהם יחגגו את האירוע המרגש בפסטיבל שיתקיים בחצר בית אבי חי עם סדנאות יצירה, סדנאות תנועה, משחק זיכרון ושעות סיפור מפי סופרות ילדים מוכרות. במקביל, יקיים אתר האינטרנט של בית אבי חי פרויקט מיוחד ובו אפשר לשמוע סיפור בהמשכים, לצבוע פוסטר של האותיות ולקיים טקס משפחתי-אישי לכבוד הכניסה לבית הספר.

גולת הכותרת של פסטיבל "שלום כיתה א" היא ללא ספק המפגשים עם סופרות ילדים אהובות שכולנו גדלנו עליהם. ביום שלישי (26/8) תתארח הסופרת דתיה בן-דור ותגיש את יצירותיה בליווי מוסיקלי. בין הסיפורים שיוצגו: "ספר השטוזים של דתיה", "אבל אני נשאר תמיד אני", "דודה טובה היה לה כובע", "קישקשתא" ועוד. למחרת, ביום רביעי, הסופרת נירה הראל תדבר על ספריה "אפשר להשאיר הודעה", "שפת הסימנים של נועה", "תגידי איך קוראים לך", "מפתח הלב" ו"לאיתי יש ארנב".  ביום האחרון של פסטיבל האותיות, יום חמישי (28/8) תשוחח עם הילדים הסופרת והמשוררת שלומית כהן-אסיף על ספריה "חומפס", "הצבע השמיני", "הארנב ממושי", "נשיקה בכיס", ועוד.

לצד הפעילות בבית אבי חי יעלה אתר האינטרנט של בית אבי חי פרויקט מיוחד המציע לילדים ולהוריהם מכל רחבי הארץ להכין סרטוני אנימציה אישיים שבהם ההורים יכולים להכניס ברכה אישית, להוריד פוסטר צבעוני ומרהיב של כל אותיות האלף בית, ליהנות מסיפורים ותמונות של ידוענים המשתפים את הגולשים בחוויותיהם מיום העלייה לכתה א' ועוד.

בתמונה הסופרת דתיה בן דור.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה