הפוגה בחינם מהאזעקות



החופש הגדול ידוע כתקופה הטובה ביותר בשנה עבור הילדים, אך העמוסה, הקשה וה"מרוששת" ביותר של ההורים. בחופש הנוכחי, נוסף על הקושי הרגיל של ההורים נוספה השנה גם המלחמה בעזה, שגורמת להורים רבים להישאר בבית עם ילדיהם על כן קהילת הצעירים "משו משו" מקרית יובל בירושלים, החליטה לספק אלטרנטיבה תרבותית

בכדי שההורים בירושלים לא ייאלצו לקרוע את הכיס בחופש הגדול, קהילת הצעירים "משו משו" מקרית יובל בירושלים, החליטה לסייע לתושבי האזור לעבור את החופש הגדול בשלום ולספק להם אלטרנטיבה תרבותית ללא תשלום. לשם כך, יזמו חברי הקהילה סדרת אירועי תרבות חינמית לתושבי הסביבה במהלך החופש הגדול ועד אחרי חגי תשרי. קהילת "משו משו", היא חלק מרשת של כ- 170 קהילות צעירים הנתמכות על ידי קרן שח"ף – שותפות של פילנתרופים התומכים ומעודדים צעירים לעבור ולחיות בפריפריה.

סדרת האירועים, מתקיימת במתחם ה"תה-אטרון" בוסתניה שהוקם על ידי קהילת "משו משו" וכולל אמפי תיאטרון ובית קפה בטבע. מידי יום חמישי הראשון בין החודשים יולי עד אוקטובר, יקיימו חברי הקהילה מגוון אירועי תרבות ביניהם הצגות, הופעות מוזיקה, סדנאות ועוד – לרווחת התושבים.

ד"ר חיה ג'משי, מנכ"ל קרן שח"ף: "קהילות הצעירים המשימתיות בהן תומכת קרן שח"ף, מאפשרות לתושבים ליהנות מהחופש הגדול במחירים מינימאליים ומבלי לקרוע את הכיס".

בקהילת משו משו חברים 13 צעירים מתוכם שבעה יוצרים. חברי הקהילה עברו לגור בקריית יובל לפני חמש שנים מתל אביב במטרה לייצר אומנות שמחוברת למקום ויוצרת חיבורים בין בני אדם.

 

קרדיט: קרן שח"ף


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה