מסיבת סופרבול במתחם התחנה הראשונה



במתחם התחנה הראשונה בירושלים החליטו להתחיל מסורת חדשה, בשיתוף שגרירות ארה"ב בישראל הם יקרינו הערב (יום א') את משחק ההכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקנית, הסופרבול

ההקרנה תתבצע על מסכי ענק ובתוכנית חוויה אמריקאית שלמה של אוכל אמריקאי אותנטי, חגיגות מסורתיות לפני המשחק ומוזיקה חיה של ההרכב ליבי והפלשבקס'. המשחק יתקיים הלילה (יום א') ויועבר בשידור חי מאצטדיון מטלייף שבניו ג'רזי ארה"ב, בו יפגשו קבוצות סיאטל סיהוקס ודנבר ברונקוס, לערב שבסופו רק קבוצה אחת תצא מנצחת. האירוע יתקיים בשני מתחמים בתחנה הראשונה, מתחם VIP  בגלריה ומתחם כללי באוהל המרכזי.

האירוע יתחיל ביום ראשון בשעה 22:30 בלילה, ויסתיים ביום שני לקראת השעה 05:30 בבוקר. במתחם ה-VIP  המחומם, יוקרן המשחק על מסכי ענק, בנוסף יוצע אוכל אמריקאי אותנטי ללא הגבלה במהלך כל הערב, צ'יפס, נאצ'וס, נקניקיות, המבורגרים ועוד, ותוגש בירה מהחבית לאורך כל האירוע. באוהל המרכזי, יוקרן המשחק על מספר מסכי ענק, ויוצבו דוכני שתייה ואוכל למכירה.  כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש במכירה מוקדמת באתר, כרטיס למתחם ה- VIP ב- 250 ₪, כרטיס לאוהל המרכזי 50 ₪, כמו כן ניתן יהיה לקנות כרטיסים בקופות במקום 275 ₪ VIP ו- 75 ₪ לאוהל המרכזי. הכניסה מותרת גם מתחת לגיל 18 אך לא יינתן או יימכר אלכוהול מתחת לגיל 18.  

לו"ז הערב:

22:30- פתיחת דלתות

23:00- הופעה חיה של ההרכב ליבי והפלשבקס'

01:30- תחילת המשחק

03:30 (בערך)- מחצית הקרנת המופע המרכזי- הזמר ברונו מארס ולהקת הרד הוט צ'ילי פפרס

05:30 (בערך)- סיום המשחק


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה