אירועי שאון חורף



רחובות ירושלים יהפכו מידי יום שני מהשעה 19:00 בערב במהלך חודש פברואר לזירת תרבות שוקקת חיים במסגרת "שאון חורף", סדרת אירועי תרבות חורפיים

סדרת אירועי תרבות ייחודית, בהפקת רשות צעירים בעיריית ירושלים, מתקיימת זו השנה השלישית וצובעת בגוונים ייחודים את רחובות עיר הבירה.

עשרות אירועי תרבות יתקיימו ברחבי העיר:הופעות מוזיקה, מחול ותיאטרון רחוב, מיצגי וידאו מוקרנים על בניינים, סדנאות שף, מיצגי חלונות ראווה, מסיבות בחללים מיוחדים, כיתות אמן בפאבים ובמסעדות, תערוכות אמנות שאוצרות סטודנטיות מבצלאל, ערב מוזיקלי ליהודים וערבים, סדרות שמצליחות ברשת יוצאות מצג המחשב, מרתונים של הרצאות בריאות, הרצאות של מיקי חיימוביץ ואיתי אנגל במקומות לא צפויים ועוד עשרות אירועים שמשמשים פורמטים קיימים של תרבות ומגלים לקהל  את המקומות הנסתרים והקסומים של מרכז העיר ואזור עין כרם.

האירועים בסדרה, כל אחד בנפרד וכולם ביחד, מנסים לשאוב מהיסודות העכשוויים של ההוויה החברתית-תרבותית של ירושלים; אותה סצנה ייחודית שמאפיינת את העיר.משבוע לשבוע, חושפת הסדרה מתחם אחר ומעניין בירושלים ומוציאה את הבליין לחוויית בילוי שונה וחדשה.

הסדרה מורכבת מארבעה אירועים המתקיימים כל אחד במתחם שונה ברחבי העיר: מתחם בצלאל ש"ץ, מתחם הלל, מתחם עזה ושכונת עין כרם. כל מתחם מציע תמהיל בלתי פורמאלי של תרבות, מקום וחברה, שנבחרו בקפידה, המתחמים נבנו תוך רתימת כל העסקים הרלוונטיים באזור (ממסעדות מועדונים ובארים ועד מספרות וחנויות) ומבוססים על יצירות אמנים מתוך ומחוץ לעיר בשילוב המאפיינים המיוחדים של המקומות. כל נקודות התוכן קרובות זו לזו והשיטוט ביניהן מייצר פסטיבל רחוב ירושלמי חורפי, חמים, עשיר ומפתיע.

קרדיט צילום: נדב אריאל

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה