אילוף כלבים ומגוון פעילויות לילדים במתחם התחנה הראשונה בירושלים



הכלב שוב לעס את הנעליים, אתם לא לבד. החל מיום שישי הבא 3.1.14, ובכל יום שישי בשעה 10:00, במתחם התחנה הראשונה בירושלים יתקיים שיעור אילוף כלבים עם המאמן דיוויד סידמן, הכניסה חופשית. יש להביא את הכלבים עם רצועה וצ'ופר (אוכל)

דייויד סידמן הינו מאלף מקצועי בעל שם עולמי, התחיל את דרכו כלוחם בצה”ל ביחידה הקרבית

 עוקץ, לאחר סיום שירותו, נסע לארה”ב וקיבל הסמכה בתור מאלף כלבים מקצועי. סידמן אף לימד בשני בתי ספר להתנהגות כלבים, במשך עשר השנים האחרונות גר בישראל וממשיך לאלף כלבים רבים בביתם של לקוחות בכל רחבי הארץ.

סידמן, דוגל בשיטת אילוף אשר משלבת את שני המחנות הקיצוניים בתחום, ומאזנת ביניהם. רוב המאלפים מתחלקים למאלפי "המאלפים הקלים" המשתמשים באמצעים כגון אוכל, צעצועים ועידוד כדי לגרום לכלב לעשות משהו, בדרך זו התוצאה היא כלב מפונק שמבצע פקודות בתרומת אוכל בלבד. ומצד שני יש את "המאלפים

הקשים" שמושכים בקולר החניקה של הכלב ללא כל עידוד.  בדרך זו הכלב מפחד מהבעל ולא מצליח להקשיב בגלל הלחץ שהוא מרגיש. סוד ההצלחה של סידמן נמצא בשילוב שתי השיטות וההבנה הרבה שיש לו בתחום כך שהכלב וגם הבעלים יוצאים מרוצים לאחר השיעור. 






בהמשך לפעילויות הרבות שמציע מתחם התחנה הראשונה ישנם גם פעילויות מיוחדות לילדים והורים במקום ייחודי עבורם- סלון הילדים. המקום מציע מגוון רחב של פעילויות בין היתר: משחקי רכבות והרכבות מעניינים ללא תשלום, הפרחת בועות סבון ענקיות של בעבוע, השכרת רכבי פדלים מדליקים ג'ימבורי לפעוטות וקיטים ליצירה, בסלון מעוצב ונעים, במיוחד לילדי המבקרים בתחנה הראשונה.  המקום פתוח שבעה ימים בשבוע בין השעות 10:00 - 19:00.

כמו כן, כל יום רביעי בשעה 16:30 מתקיים שיעור יוגה לילדים, בכניסה חופשית. בנוסף לפעילות השוטפת של הסלון, מתקיימת גם פעילות מוסיקלית לפעוטות מגיל 4 חודשים ועד 4 שנים. הפעילות הינה בימי שני בשעה 10:30  ושיעור נוסף בשעה 16:30 ואורכו כ- 45 דקות. בשיעור הפעלות שירה, בובות, כלי הקשה ועוד, כל אלו הוכיחו כי מחזקים את ההתפתחות המוסיקלית של ילדים ומומלצים מאד.  השיעור מועבר בעברית ואנגלית, ובהנחיית המורה: שרון מיזליש, עלות כניסה: 40 ש"ח לשיעור (או 35 ש"ח לרוכשים כרטיסייה של 6 שיעורים) הרשמה מראש.  בכל יום ראשון ב-16:30 שעת סיפור- הורים מספרים,  באי הסלון מביאים עמם סיפורים שהם אוהבים, הורים מתנדבים שמעוניינים להשתתף ולהקריא סיפורים, מוזמנים לפנות לרומי 050-4997719.

מתחם התחנה הראשונה בירושלים- נפתח לפעילות במאי 2013, במגוון תחומים ומציע לתושבי העיר ולמבקרים חוויה ססגונית ואיכותית של קולינריה, תרבות, ספורט, בילוי ופנאי. במתחם מרכז מבקרים המפעיל סיורי הליכה, אופניים וסגווי לאזורים הסמוכים ומשמש גם כמרכז מידע ראשון מסוגו בירושלים לתיירים ומטיילים, גלריה המציגה תערוכות מתחלפות, ירידי אופנה, עיצוב, אוכל, משחקים ופעילויות (מתחלפות וקבועות) במשך כל השבוע. המתחם קורה לאחרונה לקראת החורף, באוהל בגודל של 2,550 ממ"ר, בפרויקט הקירוי הגדול במדינה ועלות הפרויקט כמיליון וחצי ₪. קירוי המתחם מאפשר לציבור הרחב ליהנות ממגוון פעילויות התחנה ומבילוי חמים גם בתקופת החורף הקרירה במיוחד בירושלים, ללא הפרעות מזג האוויר. 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה