מרינה מקסימליאן בלומין – קונצנזוס?!



פתאום הפכנו לצד צליליה של מרינה היפה, לקהל ירושלמי סלחן: כבר לא מרינה שלא עשתה צבא, כבר לא מרינה שזה עתה התגרשה- את מי זה מעניין?, כבר לא אותה אחת שהצליחה בזכות כוכב נולד, וממש לא מרינה של מידות גדולות:

מרינה מקסימליאן יוצאת באלבום חדש שכל כולו צלילים חדשים , שפה זרה , והתנהגות של דיווה תוצרת חוץ! בארץ לא כולם יכולים לבלוע את הסוויץ' המקסים והנכון לשירה באנגלית, לנגנים (יונתן אלבלק-גיטרה, גלעד אברו- בס , אביב כהן- תופים )  עם סאונד אלקטרוני מעודכן, לאיחור קליל ואופנתי ולשמלת פייטים נוצצת וחשופה. כן רבותי זוהי מרינה שלנו במלוא הדרה.

הקהל (בזאפה ירושלים) שבא לשמוע את אותה גברת צעירה עם מנעדה הרחב, גוון קולה המלא, ושליטתה המוחלטת בכל ציוץ שיוצא מפיה– כל כולו קהל ללא ביקורת! היא יפה היא עכשיו חטובה היא מוזיקאית היא טורפת את הקהל במזוודת כלים של שחקנית מנוסה ולא רק זמרת טובה.

פרפורמרית לפי כל חוקי לונדון, ברלין ואמסטרדם ועובדה גם ישראל.

אז רשת המידות הגדולות לה דגמנה הורידה אותה מהתואר פרזנטורית מובילה עכשיו כשהיא מידה 36... ועל כוכב נולד סלחנו לה כבר מזמן , הנגנים הצעירים הירושלמים בחלקם (ולאו דווקא המוכרים) נמצאים אתה על הבמה במבט הערצה כמעט זהה לזה של הקהל עצמו ואותן התבטאויות על צבא הגנה לישראל נשכחו מאתנו כלא היו אז מה יש בה במרינה שמכשף אותנו עד כדי כך?  

ובכל זאת איזה מילה לביקורת בונה או כמו שאומרות הסבתות נגד עין הרע: הסאונד במקום עצמו לא היה יציב ומותאם לגודל הבמה, היו כמה חלקים לא מספיק מתואמים בין העומדים על הבמה ומלל מיותר עם הקהל בין שיר לשיר...

הכותבת: אלה דהן קדם.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה