שלושה ימים של חגיגת ג'אז במרכז המוסיקה בירושלים - מיטב אומני הג'אז הישראליים, הרצאות מרתקות על היבטים שונים של הג'אז ובירה ללא הגבלה

מרכז המוסיקה ירושלים, יקיים ב7-9  באוקטובר חגיגת ג'אז, "ג'אז ובירה בבירה". במשך שלושה ימים יתקיימו במרכז מופעים של אומני ג'אז מובילים, הרצאות, שיעסקו בהיבטים שונים בג'אז (פתוחות לקהל ללא תשלום) והמון בירה ללא הגבלה.

במקביל תתקיים במרכז גם סדנת ג'אז לפסנתרנים קלאסיים, הסדנה מיועדת לסטודנטים מתקדמים לפסנתר, ומטרתה להקנות גישה לעולם התוסס והצבעוני של הג'אז, טכניקות לעיבוד ולביצוע ג'אז בפסנתר, היכרות עם תולדות הג'אז, ובעיקר – התנסות מעשית בנגינה ובאלתור.

החגיגות יפתחו במופע של "שלישיית אבי אדריאן (אבי אדריאן – פסנתר, אריה וולניץ – באס,

רוני הולן – תופים), המשלב עיבודים מקוריים לניגונים יהודיים ופיוטים מהמקורות לצד שירים ישראליים וחומר מקורי פרי עטו של אדריאן. צוות הנגנים האגדי יוצר תקשורת מוסיקאלית מהפנטת על הבמה וסוחף את הקהל לחוויה שכולה התעלות , וירטואוזיות יצירתית ותחושה של שותפות ביצירת הרגע הקסום.

לפני המופע תתקיים הרצאה של ירון גוטפריד בנושא "בין הקלאסי לג'אז בפרספקטיבה אישית"

ביומו השני של הפסטיבל תופיע "שלישיית תומס אנקו"- תומס אנקו (צרפת) – פסנתר, נועם ויזנברג – באס, אמיר ברסלר – תופים).לפני המופע ירצה עומר קליין בנושא "קית' ג'ראט בפריז- מסע בזמן".

הפסטיבל ייחתם בהרצאה מרתקת של רועי בן סירה, "בוסה נובה-הג'אז של ברזיל. האמנם?",ובהופעה של ההרכב של ניתאי הרשקוביץ (ניתאי הרשקוביץ – פסנתר, אור ברקת – באס, דניאל דור – תופים) בהופעה יבוצעו קטעים מקוריים, רובם חדשים, לפסנתר סולו ולטריו רובן נכתבו על ידי הרשקוביץ  במיוחד עבור ההרכב ומופע זה ובהשראתו.

הרצאה- ירון גוטפריד: בין הקלאסי לג'אז בפרספקטיבה אישית

הופעה- שלישיית אבי אדריאן

יום שני, 7.10.13 הרצאה בשעה 19:00, הופעה בשעה 20:30, המרכז למוסיקה ירושלים, משכנות שאננים

הרצאה- עומר קליין: קית' ג'ראט בפאריז, מסע בזמן

הופעה: שלישיית תומס אנקו

יום שלישי, 8.10.13 הרצאה בשעה 19:00, הופעה בשעה 20:30, המרכז למוסיקה ירושלים, משכנות שאננים

 

הרצאה- רועי בן סירה: בוסה נובה- הג'אז של ברזיל. האומנם?

הופעה- ניתאי הרשקוביץ

יום רביעי, 9.10.13 הרצאה בשעה 19:00, הופעה בשעה 20:30, המרכז למוסיקה ירושלים, משכנות שאננים

כרטיסים:

כרטיס בודד: 75 ₪/ 85 ₪ . חבילה של שני מופעים לבחירתכם: 145 ₪ לאדם. חבילה של שלושת המופעים: 200 ₪ לאדם. בירה צוננת כלולה במחיר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה