"הקומדיה של קאלאנדרו"- קומדיה חדשה בתיאטרון החאן



במהלך חול המועד סוכות תציג על בימת תיאטרון החאן קומדיה חדשה, "הקומדיה של קאלאנדרו" בעיבודו ובבימויו של המנהל האמנותי של התיאטרון, מיכאל גורביץ'

במהלך חול המועד סוכות תעלה על בימת תיאטרון החאן לראשונה "הקומדיה של קאלאנדרו", בעיבודו ובבימויו של המנהל האמנותי מיקי גורביץ'. החאן מציג קומדית טעויות ססגונית שחוגגת את שמחת האהבה, את חדוות המין ואת כסילותם של המאוהבים. היא רוויה בהעמדות פנים ובהתחזויות מגדריות ונחשבת לאחת מפסגות היצירה של הרנסנס האיטלקי.

אשתו של קאלאנדרו העשיר מתאהבת בלידיו, נער יפה תואר שהגיע לא מכבר לרומא. כדי לבוא אליה וכדי שבעלה הטיפש לא יחשוד, הוא מתחפש לנערה. אלא שבעלה מתאהב ב"נערה" ומשרתו של הנער נאלץ לתחבל מיני תחבולות כדי לחלץ את אדונו מן התסבוכת. מה ששניהם אינם יודעים הוא שאחותו התאומה של הנער נמצאת אף היא ברומא, מחופשת לנער בשם לידיו.

זו הפעם הראשונה שמחזה מאת היוצר האיטלקי עולה על בימת התיאטרון בישראל. היא הייתה בשעתה המצליחה והפופולארית שבקומדיות האיטלקיות, ובין המחזות החלוציים שסימנו את לידתם של התיאטרון והדרמה המודרניים, כשמונים שנה לפני מחזותיו של שיקספיר וכמאה וחמישים שנה לפני הקומדיות של מולייר.

ההצגה נועלת באופן רשמי את עונת 2012-13 בתיאטרון.

בהצגה משתתפים: ארז שפריראריאל וולףניר רון, תמר אלקן, מיטל אבני, ויטלי פרידלנדיהויכין פרידלנדר, יונתן מילר,  יוסי עיני.

תרגום מאיטלקית: עמרי סמית, עיבוד ובימוי: מיכאל גורביץ', תפאורה: פרידה קלפהולץ-אברהמי,
תלבושות: מאור צבר, מוסיקה: יוסף ברדנשווילי, תאורה: רוני כהן

תאריכים:

מוצ"ש 21.9 (21:00), ראשון 22.9 (20:30), שני 23.9 (20:30).

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה