דרך הפסלים על סגווי



חברת התיירות הירושלמית SmartTour מציגה מסלול סגווי מיוחד לחג סוכות אשר במהלכו יעברו המטיילים דרך עשרה פסלי אבן שיוצבו במתחם תחנת הרכבת הראשונה. הפסלים יוצבו במסגרת הסימפוזיון הבינלאומי הראשון לפיסול באבן

חברת SmartTour  תקיים במהלך חול המועד סוכות סיורים מיוחדים בשם "דרך הפסלים" זאת במסגרת שיתוף פעולה שתקיים עם סימפוזיון הפיסול באבן הבינלאומי שיתקיים במתחם התחנה הראשונה בחול המועד סוכות.

סימפוזיון פיסול באבן הינו פרויקט ייחודי וראשון מסוגו של עיריית ירושלים, במסגרתו עשרה אמנים מצליחים ומוכרים מהארץ והעולם יגיעו למתחם תחנת הרכבת הראשונה בירושלים כדי לעצב פסלי אבן מרהיבים לעיני הקהל.  סביבת העבודה של האמנים תשמש אטרקציה תיירותית והקהל הרחב מוזמן לצפות ביוצרים בפעולה, לחזות בטכניקות המיוחדות, שיטות העבודה והדרך של האמן להפוך גוש אבן לפסל מרשים. לאחר הסימפוזיון יוצבו הפסלים במרחב הציבורי ברחבי העיר.

סיורי הסגווי של חברת סמארטור היוצאים ממתחם התחנה יעברו דרך מתחם העבודה של האמנים ויוכלו לשלב את חווית האמנות עם חווית הריחוף והתנועה הכול כך מיוחדת של רכיבה על  סגווי, בלווית מדריכים אשר יתנו הסברים על המקומות דרכם עוברים.

חווית האמנות כמובן לא תסתיים במתחם התחנה, ובמהלך הסיור יחלפו הרוכבים גם בתערוכת הגלובוסים המוצבת באלרוב שדרות ממילא – בתערוכה זו, מוצגים עשרות גלובוסים שעוצבו במקומות שונים בעולם ומטרתם להציג את הבעיות הסביבתיות המתרחשות על פני הגלובוס ולהגביר את התודעה לשמירה על איכות הסביבה. התערוכה משכה אליה עד כה אלפי מבקרים שנהנו מטיול לצד הגלובוסים הצבעוניים על רקע חומות העיר העתיקה המרהיבות.

 

עלות סיור:

סיור פרטי (עד 10 משתתפים)  - 195 ₪ לאדם

סיור קבוצתי (מעל 10 משתתפים) 175 ₪ לאדם.

במהלך חול המועד סוכות 

טלפון להזמנות: 02-6480334   [email protected]

 

*בשל הביקוש הרב לפעילות ולסיורי הסגווי יש לתאם את הסיור מראש.

*מספר המקומות מוגבל

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה