הכדורגלנים מגיעים למחנה יהודה



ביום א' תפתח תערוכת תצלומי ענק אומנותיים של שחקני בית"ר והפועל ירושלים בשוק מחנה יהודה. בין הכדורגלנים המשתתפים בפרויקט נמצא גם מישל דיין, פרשן הספורט של רדיו ירושלים

תערוכת חוצות ראשונה מסוגה, תציג תצלומים של כדורגלני עבר ירושלמים מיתולוגיים  מקבוצות הפועל ובית"ר ירושלים, וכן שחקני הקבוצות הצעירות בעיר .מדובר על יצירות מקור של 13 צלמים מקצועיים שנפגשו עם הכדורגלנים, ביימו וצילמו אותם בפרויקט הייחודי: "אדום שחור צהוב" , המצדיע לכדורגלני העבר המפוארים של ירושלים ולכוכבי העתיד.

הכדורגלנים המצולמים נבחרו בקפידה על ידי אגף הספורט העירוני והמחלקה לאמנות פלסטית ובין רשימת הכוכבים הירושלמיים המופיעים בתערוכה ניתן למצוא את אורי מלמילאן, אלי אוחנה, דני נוימן, מישל דיין, אלי בן רימוז', שמעון צרנוחה, אבי כהן, נחום תא שמע, אודי רובוביץ',יצחק ג'אנו, אמיר גולה, עלי עותמן, סרגיי טריטאק, ד"ר אורי גלר ועוד.לצד התצוגה ברחוב יודפסו הצילומים במהדורה מוגבלת בגודל 100/70 ס"מ  ויימכרו כפריט לאספנים בתשלום סמלי - עם חתימה של הצלם ושל הכדורגלן.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אמר: " התערוכה היא הצדעה לכדורגלני העבר המיתולוגיים של העיר המוכרים בכל מקום והיא מחברת את עולם הכדורגל המקומי שלנו ללעום הכדורגל ולטורניר היורו שיתקיים בעיר. אירוח היורו באצטדיון טדי המחודש הוא רק יריית הפתיחה לקריית הספורט הבינלאומית שאנו מקימים במלחה שתהפוך לקריית הספורט הלאומית".

התערוכה הינה חלק מהאירועים הרבים המתקיימים בירושלים  במסגרת אליפות אירופה בכדורגל יורו 2013 עד גיל 21 שתתקיים בחודש יוני בירושלים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה