מוכנים לצאת חמשוש?



ארועי חמשושלים יפתחו בשבוע הבא, בפעם השמינית. ארבעה סופי שבוע לוהטים בחורף בירושלים חוגגים את כל מה שיש לעיר להציע בתחום התרבות והתיירות

עיר הבירה לובשת חג מדי סופשבוע בדצמבר עם מאות אירועי תרבות, מופעים ,קונצרטים תערוכות, מחול ותיאטרון עד השעות הקטנות של הלילה, לצד אטרקציות תיירותיות , סיורים ייחודיים  וחוויות קולינאריות בכל רחבי העיר . 

'חמשושלים', פסטיבל התרבות המרכזי של החורף בישראל, מציע שילוב יוצא דופן של  מאות אירועי תרבות איכותיים לצד אטרקציות תיירותיות וקולינאריות שיתקיימו במרוכז  במהלך  ארבעה סופי שבוע של חודש דצמבר בירושלים .

בזכות שיתוף פעולה גורף של כל מוסדות התרבות, התיירות והקולינריה בירושלים  המבקרים באירועי  'חמשושלים'  מוזמנים לבלות בסופי שבוע עד השעות הקטנות של הלילה בכל אזורי העיר.

השנה נבחר ה"הומור" להיות הנושא סביבו  מרוכזת הפעילות. בסופי השבוע יחכו לכם בעיר הבירה עשרות מופעי הומור ישראלי, יהודי, ירושלמי ,תנכ"י ובינלאומי, אמני סטאנד אפ, סאטיריקנים , מספרי סיפורים ובדיחות, קומדיות רומנטיות, קברט, ספרות ושירה הומוריסטית, הומור באמנות סדנאות קומיקס , פנטומימה, יוגה צחוק, וסיורים תיאטרליים מצחיקים לכל המשפחה מיטב היוצרים יגיעו להצחיק אתכם בחורף הירושלמי, ביניהם: גברי ואורי בנאי על הומור בתיאטרון ירושלים, דן אלמגור מתחקה אחרי מקורות ההומור הירושלמי בסדרת מפגשים בימק"א, יוסי אלפי עם סיפורי צחוק ירושלמים,הקריקטוריסט מישל קישקה עם 'אורחים' ירושלמיים מאויירים במגדל דוד, מרתון אמני סטאנד אפ מטורף של תיאטרון האינקובטור קומדיות בתיאטרון החאן, צחוקים מהסרטים בסינמטק, הומור בספרות ושירה בבית עגנון ,הצגות ילדים מצחיקות במיוחד של תיאטרון הקרון ועוד.

 

29.11-1.12 / 6-8.12 /13-15.12/ 20-22.12

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה