להקת מחול בלט גברים מסנט פטרבורג מגיע לארץ לסיבוב הופעות מיוחד לציון 20 שנה להיווסדה

ולרי מיכילובסקי , אחד הרקדנים המוערכים והמפורסמים בעולם הבלט, מגיע לארץ למס' הופעות, יחד עם להקת מחול בלט הגברים למופע של מחול ומוסיקה.

ולרי החל את הקריירה שלו בשנת 1971 אחרי שסייםאת לימודיו בביתספר לכוריאוגרפיה בקייב. במשך שש שנים הוא היה הסולן של בית האפורה והבלט של אודסה, במגוון תפקידים ראשיים.

משנת 1977 עד 1991 הוא שימש כרקדן המרכזי בתיאטרון הבלט של בוריס איפמן. אחרי ניסיון רב, בשנת 1992 הוא הקים את להקת הבלט הגברי, והופיע בפעם הראשונה בחייו בתור כוריאוגרף כשיצר את המופע "IN IMAGE", מבוסס על שירים של פיטר גבריאל.

להקת הבלט הגברי היא הראשונה בהיסטוריה של רוסיה המורכבת אך ורק מגברים, המבצעים את התפקידים הגבריים כמו גם הנשיים ביצירות. מדובר ב- 8 רקדנים ייחודיים בעלי גמישות יוצאת דופן וטכניקת ביצוע נפלאה. רפרטואר הלהקה שלה מאוד עשיר, מקטעי בלט קלאסי ועד לריקוד מודרני.

כיום הלהקה, נחשבת לאחת המובילות בתחום הבלט, הופיעה באולמות הגדולים ברוסיה ובעולם כמו, ניו יורק, טוקיו, קייפ טאון, בייג'ין, קופנהגן, ועוד. כמו כן, היא זוכה לביקורות ושבחים מהכוריאוגרפים המפורסמים ביותר בעולם.

בארץ הם יבצעו שתי הפקות:

כוריאוגרפיה: אנדריי איבנוב

"כולם רוקדים": יצירה אשר עלילתה היא מאוד ברורה. למשך לילה אחד האולם כולו הופך לחלק מהתפאורה. רקדנים מבצעים בקצב מסחרר 15 סגנונות ריקוד שונים כמו ניאו קלאסיקה, מודרני, פלמנקו, דיסקו, לטיני ריקודים, ריקודי בטן, טנגו, רצועה-מחול, היפ הופ, צעד, בלוז, פאנק, סווינג, בפנטומימה וכד' ולא עוזבים את הבמה לרגע.

"קלאסיקת הירח": בניגוד למופע הראשון, במופע זה שולטות היצירות הקלאסיות הכל כך אופייניות ללהקת המחול, אשר מבוצעות בוריאציות שונות, באלגנטיות ובקפדנות אך יחד עם זאת בדרך אירונית.

מועדי המופעים:

27/11- ירושלים - "תיאטרון ירושלים", אולם הקונצרטים ע''ש הנרי קראון, בשעה 20:30

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה