חורף חם להורים וילדים בבית שמואל



זו השנה העשירית שמנוי החורף האיכותי להצגות ילדים "שבת בבוקר יום יפה" של בית שמואל, בשיתוף תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער, יוצא לדרך

בזמן שהרוב המכריע של מוסדות התרבות בירושלים סגורים בשבת, בית שמואל, כמוסד שחרט על דגלו מסר של פתיחות, פתוח שבעה ימים בשבוע ומאפשר לקהל הירושלמי החילוני ליהנות מפעילות לילדים גם ביום שבת, מנוי החורף הוא הזדמנות מצוינת לבילוי משפחתי משותף, הורים, ילדים, סבים וסבתות שנמאס להם לשבת בבית בשבתות הקרות והגשומות של החורף הירושלמי ומחפשים לאן לצאת ולהתאוורר.

המנוי עולה כ- 290 ₪ לילד וכולל 5 הצגות איכות של תיאטרון אורנה פורת, לגילאי 5-10 שיתקיימו אחת לחודש באולם הירש בבית שמואל בירושלים. הפעם שתיים מההצגות יועלו במהלך חופשות חנוכה ופורים.באולם האינטימי ניתן לראות את ההצגה מכל מקום, כך שגם חובבי התיאטרון הקטנים יוכלו ליהנות בלי הפרעה מגיבורי ההצגות ומתפאורה צבעונית ומדהימה. במסגרת המנוי הנוכחי יועלו הצגות מובחרות החושפות את עולם התיאטרון על כל גווניו: המחזמר לילדים "גלי", שבמרכזו ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע - ההצגה הראשונה המבוססת על שיריו של אהוד מנור; אגדת מחול מקורית, מותחת ומרגשת "פרח הלב של ריקדינא", בשיתוף להקת המחול ענבל; הצגה"ליצן החצר" על קסם התיאטרון; סיפור הרפתקאות מסעיר "אלדין ומנורת הקסמים" ו"עלילות הנסיך ככה", אגדה מקורית מצחיקה ומרגשת.

ההצגה הראשונה גלי-מחזמר לילדים משיריו של אהוד מנור תהיה בשבת, 17.11.12, 11:00, בבית שמואלומספרת על גלי, היא ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע. לקראת עלייתה לכיתה א' היא מאד מתרגשת ומשתפת בתחושותיה את חבריה הטובים: דני השכן, הברוש, הנחליאלי ובעלי החיים בגינה. יחד איתם יוצאת גלי למסע קסום, חלקו בדמיונה, בו היא מתמודדת עם המחשבות והפרפרים שבבטן לקראת מה שצפוי לה במקום החדש, בבית הספר. במהלכו גלי לומדת מחבריה את המשמעות של חריצות, דבקות במטרה, סבלנות ואמונה בעצמך. במחזמר משולבים שיריו המוכרים והאהובים של אהוד מנור: לעולם בעקבות השמש, ברוש, אחותי הקטנה, גלי, חוטים של גשם, נחליאלי, מי אוהב את השבת ועוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה