חוגגים את סוף הקיץ בקיפצובה בהפנינג עם כוכבי הילדים יובל המבולבל ומאיה פפאיה

פארק קיפצובה, שבקיבוץ צובה, יחגוג את סיום עונת הקיץ בהפנינג ענק ובהופעות לכל המשפחה של כוכב הילדים יובל המבולבל, המזוהה עם קיפצובה כאטרקציה הראשונה שבה החל את צעדיו הראשונים בעולם הבידור והילדים. ההפנינג החגיגי עם יובל המבולבל וכוכבת ילדים נוספת, מאיה פפאיה, ייערך ביום שבת, ה-8.9.2012 בקיפצובה, בין השעות 10:00 ל-19:00.

האירוע ישלב בין האטרקציות המוכרות והאהובות של הפארק (סירות ומכוניות מתנגשות, ג'יפים על פדאלים, משחקייה, אולם התותחים,רכבת ועוד) לבין פעילויות שגובשו במיוחד ליום זה כגון: דוכנים, במה פעילה, פרסים והפתעות.

בנוסף, יושק מתקן ההרפתקאות האתגרי החדש הכולל מסילות אומגה, גשר חבלים, קפציות וקרוסלות אתגריות. המתקן מתאים לילדים מגיל 8 ומעלה. כמו כן חודש רב מרחב, בעל שלוש הקומות, העמוס אלמנטים, פעלולים ומשחקים שונים התורמים לגירוי הילדים ולהתפתחותם המוטורית.

יעל כרם, מנהלת קיפצובה, מסרה כי: "אנו גאים לארח באירוע הסגירה החגיגי של עונת הקיץ בקיפצובה את יובל המבולבל. יובל התחיל את דרכו בקיפצובה עוד כשהיה אמן צעיר ומבטיח וכעת, אני גאה לסגור מעגל ולארח אותו בפארק, לאחר שכל עם ישראל נחשף לכישרונותיו הרבים".

למידע נוסף: 02-5347952 ובאתר קיפצובה: http://www.kiftzuba.co.il/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה