בתמיכתה של חברת עדן, החברה לפיתוח מרכז העיר ירושלים, ייערך במרכז עיר הבירה למשך יומיים פסטיבל חוצות רב - תחומי "ים בירושלים"- מופעי חוצות מפתיעים ולא שגרתיים של תיאטרון המסתורין בשיתוף עשרות אמנים מובילים
בין ה-8-9.8.12

לאחר שנים של רגשות קנאה בתושבי הערים המתגוררים במישור החוף, מסתמן כעת שבקרוב גם לירושלמים עתיד להיות ים. חברת עדן, החברה לפיתוח מרכז העיר ירושלים, בשיתוף עיריית ירושלים, קרן ג'נסיס וקרן ירושלים, תקיים במרכז העיר ירושלים, במהלך חודש אוגוסט פסטיבל חוצות רב- תחומי "ים בירושלים"- מופעי חוצות מפתיעים ולא שגרתיים של קבוצת תיאטרון מסתורין בשיתוף עשרות אמנים רב תחומיים מובילים.

הפסטיבל "ים בירושלים" יתקיים במתחם "אבן ישראל" השוכן בין הרחובות אגריפס ויפו במרכז העיר ירושלים, בין התאריכים 8-9/8/12. באירוע יציגו מופעי תיאטרון המסתורין, בשיתוף צלמים, פסלים, ציירים, מעצבים, ואמני וידיאו וסאונד. כל אלה יעניקו מבט עכשווי ומקורי על העיר ירושלים תחת הדימוי "ים בירושלים".

במסגרת הפסטיבל יוצגו כעשרים יצירות שונות, המעוררות שיח אומנותי מהפנט הסוחף את הקהל אל תוך עולם פנטסטי. קבוצת תיאטרון המסתורין (בניהולה האומנותי של יוליה גיניס) תיצור מופעים תלויי מקום לרבות מיצגים של בובות ענק ודמויות שטח שיפתיעו את הצופים מתוך המרפסות. במקביל מיצבי ווידאו יוקרנו על קירות הבניינים הסמוכים, לחישות וצלילים יעטפו את המטיילים בתוך הסמטאות כאשר על כל המתחם תאיר תאורה אמנותית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה