מוסררה מיקס 2012 – בסימן מהפכה



ב-22-24 במאי יתקיים בירושלים פסטיבל "מוסררה מיקס" לאמנות רב-תחומית של בית הספר לצילום, ניו-מדיה, מוסיקה חדשה, אנימציה ופוטותראפיה ע"ש נגר, "מוסררה"

במסגרת האירוע הבינלאומי והרב-תחומי, יוצגו ברחבי שכונת מוסררה, בחצרות התושבים ובגלריות תערוכות אמנות רב תחומית: וידאו ארט, צילום, אנימציה, מיצב, מיצג וקולנוע. במה מרכזית בלב השכונה תארח מופעים מוזיקליים של יוצרים מרכזיים מישראל ומחו"ל לצד מופעים של בוגרי בית הספר, סטודנטים ואורחים. הזדמנות להתחבר לעושר חוויתי המפעיל את כל החושים.

צילום: אלונה רודה

השנה ישקף הפסטיבל נקודת מבט אחרת על הסערות המהפכניות הסובבות אותנו מרחוק וקרוב. במרכז הפסטיבל עומד הבית כמקום שממנו המהפכה מתחילה, אליו היא מכוונת ותחת קורתו היא מסתיימת. ברחבי השכונה יתפרסו עשרות אמנים מצליחים מהארץ ומהעולם. במשך שלושה ערבים יוקרנו סרטים, יבנו מיצבים, יופיעו מיצגים ותתקיימנה הופעות של מוזיקה חיה.

מייקל האס -   "Facatheprinter"

בין המופעים מוזיקליים: ישראל ברייט והטריו שלו יבצעו הופעה מיוחדת עם מקבץ שירים מכל התקופות והאלבומים, הסובבים סביב נושא הבית. הקלידן והיוצר אילן גרין (לשעבר נקמת הטרקטור) חוזר באלבום חדש (ובועט) בשם "כנסוּ כנסוּ". הרכב ה-Tiny Fingers יציגו הופעה מחשמלת המשלבת בין רוק אינטנסיבי ומלוכלך ואלקטרוניקה מרחפת ואקסטטית. יאיר קז (הג'ירפות) ינגן עם התזמורת האוטומטית שלו ועוד רבים וטובים.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה