סינדרום ירושלים - חגיגת ענק אלטרנטיבית



החל מהשעה 10:00 יחלו אירועי "סינדרום ירושלים" ברחבי העיר. האירוע המיוחד הוא אלטרנטיבה לאירועים שאנו מכירים לכבוד יום ירושלים

מינהל קהילתי גינות העיר, בית אבי חי, יד בן צבי ועיריית ירושלים – מינהל תרבות חברה ופנאי, חברו לאירוע "סידרום ירושלים", כאירוע ייחודי נוסף ונדרש במערך אירועי יום ירושלים בעיר. האירוע יתפרס במספר מוקדים באזור רחביה. במרכזן של החגיגות, עומד מגוון רחב של יוצרים הקיים כיום בירושלים. האירוע יפגיש את הקהל עם היצירות המיוחדות, היוצרים הצעירים, קהילות האמנים המובהקים הפועלים בעיר או הרואים בה מקור השראה.

שייקה אל עמי מנכ"ל מנהל גינות העיר בירושלים אומר כי: "היוזמה לאירוע, הגיע מתוך הבנה משותפת של היזמים, כי יום ירושלים הפך במהלך השנים להיות מזוהה עם ציבור מסוים בלבד, וכי עבור אוכלוסיות רבות הוא הפך לפחות רלוונטי בשל האופי החברתי-תרבותי שלבש עם הזמן. מתוך רצון לחדש אירוע משמעותי, שיעניק צביון נוסף ליום ירושלים – כחגיגת עושר גווניה ויוצריה של העיר המדהימה הזו. צביון שקהל ירושלמי וקהל כללי המעוניין בחיבור מיוחד לעיר, ימצא בו מענה לרגשות המיוחדים אותם מעוררת העיר."

 

בתכנית האירוע : היום החל מהשעה 10:00 בבוקר - "שירת רחוב" ברחוב קרן קיימת עם משוררי קבוצת "כתובת" ו"משיב הרוח". "סינדרום ברחוב" תערוכת רחוב אורבנית רב תחומית ברחוב קרן קיימת ובגן הכוזרי עם מגוון אמנים ויוצרים ירושלמיים במגוון תחומים: צילום, תקשורת חזותית, תיאטרון, ווידאו ארט, מוסיקה ועוד... סלון שבזי – בית קפה חברתי קהילתי בגן הג'יראף, עם אמנים ויוצרים מקומיים

יד יצחק בן צבי - "שימו לב אל הנשמה" מופע אנסמבל הפיוט עם הפייטן חיים לוק. "ירושלים – אל קודס" מפגש לימוד שירה יהודי ערבי עם הישיבה החילונית ו"פשוט שרים, שירה בציבור עם ה"כובע ההפוך" וסיפורי בתים ברחביה עם שחקני רחוב.

בית אביחי - "השירים הגדולים של ירושלים" מופע מיוחד עם ירדנה ארזי, דני רובס וסיוון טלמור. "האינקובאטור עושה סינדרום לירושלים" מופע קומי ומלא טירוף עם מיטב כוכבי פרה שחוטה, קלבת שבת, הצגה יומית, המטבחון, ולהקת וויקטור ג,קסון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה