לאור הצלחתן של תערוכות החוצות שהתקיימו בשדרות ממילא, החליטו בהנהלת אלרוב לפנות כבר עתה לאמני ישראל להציג עבודות לקראת התערוכה "מצחיקה" שתיפתח בתחילת שנת 2013

הנהלת אלרוב שדרות ממילא ואוצרת התערוכות, ציפי ויטל, יצאו השבוע בקול קורא לאמני ישראל ליצור יצירות מצחיקות לתערוכת החוצות הבאה, המתוכננת להיפתח בתחילת שנת 2013.

הומור וצחוק הם חלק בלתי נפרד מחיינו ממש מרגע צאתנו לאוויר העולם. חכמי חז"ל היו אומרים כי "רק האדם לבדו צוחק לבדו. הוא סובל כה עמוק, שהוא היה חייב להמציא את הצחוק". "להמציא את הצחוק"... זהו בדיוק האתגר שעומד עתה בפני אמני ישראל - לפסל יצירה המבטאת את הצחוק ולמעשה להמציא אותו מחדש. להמחיש את הצחוק ביצירה פיסולית מרהיבה, אשר תגרה את בלוטות הצחוק של מבקרי שדרות ממילא, ותיצור אינטראקציה מצחיקה עם הקהל הרחב.

מזה ארבע שנים מוצגות בשדרות תערוכות חוצות מתחלפות, כאשר כל תערוכה, היא בנושא שונה לחלוטין מקודמתה. 

התערוכה "מצחיקה" תהיה התערוכה החמישית שתוצג  בממילא, לאחר "דרך הפסלים בירושלים", "סיפורי אגדות",  "סיפורי התנ"ך", ותערוכת "מוזה" שזוכה להצלחה חסרת תקדים ומוצגת בימים אלה בשדרה.

מנכ"ל אלרוב ישראל, שמואל בן משה ציין כי: "אנו באלרוב שדרות ממילא גאים בזכות שניתנה לנו להוות בית חם ולתת במה לעשרות יוצרים ואמנים מכל שכבות האוכלוסייה ובכל הגילאים, ובכך להעניק חוויה אמנותית בלתי נשכחת למאות אלפי מבקרי השדרה".

מטרת התערוכות המתקיימות בשדרה, לתת הזדמנות למספר רב של יוצרים להציג את עבודותיהם ולהגיע לקהל רחב ומגוון בדרך בלתי אמצעית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה