הכירו את המחאה החדשה: "מחאת הפסטיבלים"



189 שקלים חדשים + תוספת של 15 שקלים למשרד הכרטיסים, זהו הסכום ממנו תאלצו להיפרד באם תחפצו להקנות לעצמכם שקט של מספר שעות מהזאטוטים במהלך חופשת חג החנוכה ולזכות בכרטיס להצגה "מותק של פסטיבל" בבנייני האומה בעיר

דפנה דקל רינת גבאי ויעל בר זוהר חלק ממשתתפי המופע

 

לביבות, סביבונים חנוכייה וגם פסטיבל, אלו הם  חלק מהסמלים של חג החנוכה, שמו של הפסטיבל המסורתי נקשר עם החג לפני למעלה מעשרים שנה, החליט מי שהחליט להלביש על החג את הפסטיבל הססגוני והצבעוני, אלפי ילדים מלווים בהוריהם עושים את דרכם למופעים הללו ברחבי הארץ.

עכשיו, בהמשך ישיר למחאת הצרכנים בקיץ החולף החליטו מספר אמהות לצאת כנגד מופעי הפסטיבל.

טלי חייט אבירז ממארגני מחאת העגלות הקיץ, אומרת "לירושלים נט" כי "אין שום הצדקה לשלם סכומים גבוהים כל כך כדי לשעשע את הילדים במהלך החופשה"

המחירים גבוהים? תשפטו בעצמכם.

כרטיס כניסה לפסטיבל שעתיד להתקיים בבנייני האומה בעיר במהלך החג נמכר במשרד הכרטיסים "בימות", בקצת למעלה ממאתיים שקלים הכרטיס, הורה שמלווה את ילדו חייב גם הוא בתשלום מלא עבור הכרטיס.

טלי, מארגנת המחאה כאמור, מוסיפה , "החלטנו לצאת למאבק שהוא בעצם המשך ישיר למחאת העגלות- אנחנו ההורים לא נמשיך להיות פראיירים של אף אחד. מחירי הבילויים לילדינו מגיעים לפעמים לאלפי שקלים ואין לכך שום הצדקה".

אז נכון, כאשר התקשרנו למשרד הכרטיסים "בימות" ניסתה המוקדנית בכל כוחה לעזור לנו להשיג כרטיס מוזל, בעלי כרטיס "ישראכרט" מנויי "ידיעות אחרונות" או מועדון "club365"    יזכו להנחה מיוחדת, למי שאין את אחד משלושת הכרטיסים הללו יאלץ להיפרד מסכום לא מבוטל.

לפני מספר ימים פרסמה גברת אבירז הודעה בפייסבוק שעברה כאש בשדה קוצים, מאות אמהות כבר חברו אליה הקיץ כאשר ארגנה את מחאת העגלות, וגם עכשיו מסתמן כי זו תהיה מחאת האמהות הבאה.

"אני קוראת להורים לגלות אחריות ולא לשתף פעולה עם המופעים המופקעים האלה, יש מספיק אטרקציות חינמיות שלא פחות מהנות וברוב הפעמים איכותיות יותר"

 

מארגני "מותק של פסטיבל" סרבו להגיב לכתבה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה