אירוע נשים "אתנה הולכות רחוק" מגיע לירושלים.



הפניג ענק של פעילות כושר ותנועה, צעדה בהשתתפות אלפי נשים ביום חמישי, החל מהשעה 17:00 ברחבת שער יפו, במעמד שרת התרבות והספורט לימור לבנת, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת וחנה גרטלר, יו"ר אתנה

ביום חמישי, 15 בספטמבר, "אתנה הולכות רחוק", אירוע הנשים הגדול במדינה, עולה לרגל לבירת ישראל, בשיתוף משרד המדע והספורט ועיריית ירושלים. אלפי נשים בכל הגילאים יתקבצו ברחבת שער יפו בשעה 17:00, לצעדה בין נופיה הקסומים של ירושלים והנפת "שנה טובה" הגדולה בעולם.  
הצעדה תתקיים במסלול, המשלב נופים מהעיר העתיקה והעיר החדשה: המסלול יתחיל בשער יפו, אל תוך העיר העתיקה, הפטריארכיה הארמנית, שער ציון, בריכת הסולטן, הסינמטק, עמק רפאים, פארק האופניים החדש וחזרה דרך רחוב דוד המלך  לרחבת שער יפו במסלול שאורכו כ- 5 ק"מ.  
את הצעדה יזניקו יחדיו שרת התרבות והספורט לימור לבנת, שאף תשלים את המסלול ברגליה, ראש העירייה ניר ברקת וחנה גרטלר, יושבת ראש הגוף שמארגן את הצעדה - "אתנה" המועצה הציבורית לקידום נשים בספורט. בין הצועדות יהיו ספורטאיות העל של ישראל וספורטאיות הנבחרות הצעירות בענפים השונים ונשים מכל רחבי הארץ. די.ג'ייאים מובילים, מתופפים ורקדניות ילוו את הצועדות בקצב סוחף כל הדרך אל קו הסיום.  
ברחבה הענקית בשער יפו מצפה למשתתפות שלל פעילויות כושר ותנועה שיתקיימו בו זמנית במתחמים שונים: ספינינג המוני לשחרור כל המתחים ולשריפת תועפות של קלוריות,  תרגול משותף של בודי באלאנס (שילוב של יוגה, טאי צ'י ופילאטיס) לאיזון הגוף ולהרפיית שרירים, קיקבוקסינג אנרגטי שיסחט מהמשתתפות את טיפת הזיעה האחרונה, ריקודי זומבה ולטינו דאנס וגם פעילויות מיוחדות לנשים אחרי לידה ולאמהות וילדים ביחד. כל הפעילויות יונחו על-ידי צוות של מדריכי ספורט וכושר מיומנים.  

האירוע  יתחיל בשעה 17:00 ויינעל בשעה 21:00. הצעדה תוזנק ב-18:30. 

צילום: פלאש 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה