בירושלים לא נכנעים לטרור



ביום חמישי האחרון, החליטו בירושלים לא להיכנע לטרור, וערכו את אחת ההופעות הגדולות ביותר שנראו בעיר. בשעה שמונה בערב זה כבר היה ברור, כמעט 20,000 הגיעו לגן סאקר לרקוד עם ברי סחרוב ואינפקטד משרום

קיץ מיוחד עובר על העיר ירושלים. בקיץ הנוכחי קיבלו תושביי העיר הופעות של מיטב האומנים והקהל הירושלמי הצביע ברגליים. גן סאקר הפך למתחם ההופעות של העיר ונראה כי חלה מהפכה תרבותית בעיר הבירה.

ביום חמישי האחרון כבשו את הגן ברי סחרוף ואינפקטד משרום, האירוע היה רווי בחוויות נעימות יותר ואף נעימות פחות: שעתיים לפני תחילת המופע, נפל מנחה הערב יונתן סטרייר, מג'יפ שנשא עימו ציוד. סטרייר הוחש לבית החולים, שם התבשר כי בכישרון רב הוא קרע שתי רצועות בכתף ואף סדק את צלעותיו. למרות הכאבים והתחבושות, המופע חייב להמשך, סטרייר הכאוב עלה לבמה והמשיך כרגיל.
 

חוויה מרגשת שתיזכר לעוד זמן רב, קשורה לעשרות צעירים חולי סרטן, שהגיעו ליהנות גם כן מהמופע. עיריית ירושלים בשיתוף עם עמותת "זיכרון מנחם", אירחו את אותם צעירים שהגיעו חלקם מהצפון הרחוק.
 
ראש העיר ניר ברקת ואשתו בוורלי הגיעו באופן פורמאלי מתוקף תפקידו , אך מהר מאד נדבקו ברוח הצעירה ועלו על בימת ה-VIP ופיזזו לצלילי הטראנס.
 
זו ההופעה הירושלמית שמכרה עד היום את מספר הכרטיסים הרב ביותר. למספר שעות אנשים שכחו את גל המחאות והטווח הנורא, ופשוט התמסרו למוסיקה. היה בהחלט שמח!     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה