תערוכת גמר בצלאל 2011



רגע לפני שהם יוצאים לשוק, 36 בוגרי בצלאל בתחומי האופנה,צורפות , אביזרים וחפצים יציגו את עבודות הגמר שלהם, בתערוכה שתפתח היום 14.7 ברחבת הקמפוס.

התערוכה השנתית של בוגרי בצלאל תציג ברחבת הקמפוס עבודות ציור, פיסול צילום,עיצוב, תכשיטים ואביזרי לבוש.
 

 בין הפרויקטים המסקרנים ניתן לראות השנה את פרויקט הגמר של שחף קורן ועידו שליבקוביץ שכולו מחווה לתופעת הג'ינס, שכוללת עבודה המורכבת ממחקר היסטורי וחומרי על לבוש, תיקים, כפפות, נעליים ועוד. מדוע אנחנו עדיין מגדירים בגדים ואביזרים כג'ינס, למרות שרבים מהם כבר אינם עשויים מבד הג'ינס והם לא רק מכנסיים? מהי אותה "ג'ינסיות"?
פרויקט הגמר של תהילה פיינסילבר מורכב כולו מתכשיטים לגידמים ופצועי מלחמה. הפרויקט מעלה שאלות מוסריות ופוליטיות דרך האופן שבו התכשיטים המעוצבים המולבשים על הגדם חושפים במקום להסתיר. מטרת התכשיטים ליצור דיאלוג סביב התהליך, לאפשר לצופה מבחוץ להתקרב, לגעת ולנסות להבין. הסדרה מורכבת מחמש סיכות לדש הבגד ושני תכשיטים המיועדים להיענד על גדם היד.עוד פרויקט מעניין הוא זה של שרון גולן. גולן עבדה עם 16 חלקים מודולאריים, השאובים מהטבע ומכיסויים תעשייתיים, והמאפשרים 256 קומבינציות שונות של נעליים, שמחברות את החלקים השונים בגומיות מסיליקון. אתר אינטרנט אינטראקטיבי מלווה את הפרויקט ומציג את סדרת הנעליים. הפרויקט של אסיה וייסברג 'רימיקס' משלב בין אופנה למוסיקה, בין תופעת הרמיקס בחיים לרמיקס באופנה, ע"י חיבור גזרות מוכרות ולא מוכרות, בשינויי פרופורציות וצבעוניות. נוגה אברמן, בליווי של רופא מקצועי ומחקר רפואי-מדעי, הקדישה את פרוייקט הגמר שלה  לנעלי עקב. באמצעות מחקר בן 4 שלבים, פיתחה נעליים שמיועדות לגמילה מעקבים גבוהים ומעבר לנמוכים יותר. דב אברמוביץ יצר  סדרת אובייקטים של תכשיטים "פועמים", המעבירים תחושה של זמן ע"י חוויה חושית של ממש. התכשיטים הנענדים על הגוף, הראש והיד על ידי מנגנון פנימי המייצר תנודה וסאונד ולמעשה גורמים לעונד לחוש כל רגע שחולף. סדרת התיקים של אורטל רייניש מעלה שאלות אודות תכולת ומשמעות התיק בהקשר הנשי, ובוחנת את צורניות האובייקט ומערכת היחסים בינו לבין הגוף, ומעידים על זהות ואופי המשתמשת.
  
14.7 בקמפוס בצלאל בירושלים בין השעות 19:00-24:00. התערוכה של מחלקת ארכיטקטורה תפתח יום אחרי, ביום שישי ה -  15.7 בשעה 11:00. כל העבודות יוצגו ברחבי הקמפוס עד ה - 29.7. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה