קיץ קררררר בירושלים: אחל'קרח ירושלים 2023 יוצא לדרך !



מתחם החלקה על הקרח לכל המשפחה | בתאריכים 01.08-31.8.23, י"ד אב - י"ד אלול תשפ"ג | בין השעות 10:00-23:00 | מתחם התחנה הראשונה

עיריית ירושלים והחברה העירונית 'אריאל' מצננות את הקיץ בבירה עם 'אחל'קרח ירושלים 2023' , מתחם החלקה על הקרח ענקי בתחנה הראשונהבירושלים, שיהווה את אחת האטרקציות המרכזיות לכל המשפחה במהלך החופש הגדול בבירה.

אחל'קרח ירושלים, המציע חווית בילוי ייחודית וקרירה במיוחד, יהיה פתוח לקהל הרחב החל מה-01.08.23 ועד לתאריך 31.8.23,  י"ד אב - י"ד אלול תשפ"ג. המתחם יפעל בימים א-ה בין השעות 10:00-23:00 ובימי שישי מ-09:00-15:00. הכניסה למתחם ההחלקה הינה מגיל 5 ומעלה.

מדובר במתחם הקרח מהמתקדמים בישראל ,עשוי מקרח אמיתי, שיתפרס על פני כ-700 מ"ר ומציע חווית החלקה מקצועית ומהנה. לרשות באי מתחם ההחלקה על הקרח יינתנו במקום נעלי החלקה מתאימות ולטובת הילדים יעמדו אמצעי עזר להחלקה עם דמויות של כלבי ים ודובים, על בסיס מתקן פנוי. יצוין, כי כל סבב החלקה הינו כ-45 דקות ומדי מספר סבבים  תבוצע עבודת תחזוקה למשטח הקרח.  כמו-כן, צוות רפואי ילווה את כלל הפעילות במתחם ההחלקה ויעמוד לרשות הקהל.

צילום: ארנון בוסאני

בחברת אריאל, המפיקה את האירוע ציינו כי קיימת חובה לפעול במתחם ההחלקה, על פי תקנון הבטיחות (התקנון מפורסם במדיות השונות וכן בתחנה הראשונה) ובנוסף מומלץ להגיע למתחם עם ביגוד חם וגרביים.

כמדי שנה, בשל הביקוש הרב לאחל'קרח ירושלים, מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מעיריית ירושלים נמסר : "מיזם האחל'קרח, הפך למסורת המצננת של הקיץ הירושלמי. עיריית ירושלים מזמינה את כלל תושבי העיר ומבקריה ליהנות ממתחם הקרח האטרקטיבי ומכלל אירועי הקיץ החמים שהעיר מציעה. בואו לירושלים בהמוניכם!"

מנכ"ל חברת אריאל, אורי מנחם: "מתחם ההחלקה על הקרח בתחנה הראשונה הוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות שמציעה ירושלים בקיץ הנוכחי, לתושביה ולאורחים הבאים בשעריה. המתחם מציע משטח קרח מקצועי כך שבהחלט צפויה לכולנו חוויה אטרקטיבית ומהנה במיוחד. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מבילוי משפחתי חוויתי וייחודי בירושלים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה