פסטיבל 'שאון חורף' 2022 חוזר לחמם את רחובות ירושלים ובגדול



למעלה מ- 120 אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוסיקאים ויוצרים

פסטיבל החורף של ישראל – 'שאון חורף' 2022, יתקיים השנה אחת לשבוע, כל פעם במתחם אחר במרכז העיר ירושלים ויכלול אירועי תרבות ואמנות שישתלטו על הרחובות.

אירועי ׳שעון חורף׳ משנים קודמות. צילום: מקסים דינשטיין

הפסטיבל, שמתקיים בירושלים זו השנה ה- 11, יכלול למעלה מ- 120 אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוסיקאים ויוצרים, שיהפכו למשך ארבעה ערבים את הרחובות, העסקים וחלונות הראווה בעיר לחללי תצוגה ובמות למגוון תחומי התרבות והאמנות – הופעות, סדנאות, ארט, מיצגים, הרצאות, מחול, פרפורמנס, ויז'ואל, תקלוטים ועוד.

תושבי ירושלים והמבקרים בה מוזמנים לשוטט בסמטאות, ברחובות ובעסקים ולגלותם מזווית חדשה ואחרת.

ערב הפתיחה יתקיים ב- 21.2.22 ויכלול את סער גמזו מארח את רביד פלוטניק, הופעת השם החם של ההיפ-הופ הישראלי - טדי נגוסה, קרנבל ברזילאי עם אנדרזה או פנדיירו, סיור אמנות לילי, הופעות של תמר אפק, שמאן שמאן ודניאלה תורג'מן, הקרנה אינטראקטיבית על בניינים, הרצאות, יוגה, מחול היפ-הופ, תערוכת פיסול זוגית בינלאומית והפתעות נוספות.

אירועי ׳שעון חורף׳ משנים קודמות. צילום: דניאל אליאור

האירועים יחלו מהשעה 20:00 בימי שני - בתאריכים ובמיקומים הבאים:
• 21.02.22 ברחוב שושן.
• 28.02.22 ברחובות בצלאל-שץ.
• 07.03.22 ברחוב הלל.
• 14.03.22 ברחוב בן שטח.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים בירת התרבות של ישראל! 'שאון חורף' הינו פסטיבל החורף הגדול בארץ, המתקיים מזה 11 שנים בבירה. יצרנו עבור המבקרים בו שלל אירועים יוצאי דופן ומעוררי השראה. אני מזמין את תושבי העיר והמבקרים בה להשתתף באירועים וליהנות מחוויה יוצאת דופן, זאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

אירועי ׳שעון חורף׳ משנים קודמות. צילום: ראובן בן חיים

פסטיבל 'שאון חורף' הינו ביוזמת והפקת המחלקה לאירועי צעירים באגף תרבות ואומנויות, בשיתוף בעלי העסקים ובהתאמת התכנים לעסקים ספציפיים. כל זאת, במטרה לקדם את העסקים המקומיים בעיר ובנוסף, לתת אלטרנטיבה לשמיכות הפוך, לבליינים ולאוהבי תרבות השוליים - דווקא בזמנים המאתגרים של הקור הירושלמי.

אירועי שאון חורף 2022 ורשימת המשתתפים מתעדכנים באתר ובדף הפייסבוק:
https://shaon-horef.co.il/
https://www.facebook.com/ShaonHoref


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה