פסטיבל שאון חורף הירושלמי העשירי יוצא לדרך



במסגרת הפסטיבל המיוחד, שייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במקומות פתוחים על פי התו הסגול ובעסקי בילוי סגורים על פי הנחיות התו הירוק, יתקיימו ארבעה ערבים ברחובות מרכז העיר שיכללו סדנאות, הרצאות שוברות שגרה, ירידים, הופעות ועוד מגוון אירועים

וגגים את סופו של החורף: אחרי עשור של הצלחה יוצאת דופן, עיריית ירושלים תוביל בפעם העשירית במספר את "שאון חורף", פסטיבל החורף הגדול של המדינה. במסגרת הפסטיבל המיוחד, שייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במקומות פתוחים על פי התו הסגול ובעסקי בילוי סגורים על פי הנחיות התו הירוק, יתקיימו ארבעה ערבים ברחובות מרכז העיר שיכללו סדנאות, הרצאות שוברות שגרה, ירידים, הופעות ועוד מגוון אירועים.

קרדיט צילום: ראובן בן חיים

האירועים של הפסטיבל יתקיימו במרחב הציבורי ובעסקים המשתתפים בו ויכללו מופעי רחוב, יריד אופנה יד שנייה, סדנת מחול אפריקאי, תערוכות, סדנאות קולינריה, סאונד הילינג, הקרנות וידאו ארט, קולנוע ועוד.

אירועי שאון חורף יתקיימו בימים רביעי ושני בתאריכים ובמיקומים הבאים:

10.03 הלל שמאי בין השעות 19:00-23:00

15.03 חבצלת - הלני המלכה בין השעות 19:00-23:00

17.03 שוק תחתון בין השעות 19:00-23:00

22.03 שושן, כורש, שלומציון בין השעות 19:00-23:00

עוד יצוין כי הפסטיבל המיוחד מציע תוכן עשיר מכל תחומי האמנות והתרבות לרבות: מוזיקה, פרפורמנס, מחול, משחק, סטנד-אפ ועוד.

הייחוד של "שאון חורף" הוא ביחסי גומלין המתרחשים עם המתחם העירוני שבו יתקיימו האירועים ועידוד פעילותם של עסקי הקולינריה, לאחר שנה של ריבוי סגרים ומגבלות התקהלות. לציין כי מאחורי הפקת פסטיבל "שאון חורף" עומדים המחלקה לאירועי צעירים באגף תרבות ואומנויות והאגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים.

 קרדיט צילום: ראובן בן חיים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על קיומו של 'שאון חורף', פסטיבל החורף הגדול של ישראל, שיתקיים אצלנו בבירה. עיריית ירושלים יצרה עבור המבקרים בו סדרת אירועים יוצאת דופן, יצירתית ומעוררת השראה – וכולם בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ירושלמים ומבקרים בעיר - צאו לבלות ושמרו על הנחיות משרד הבריאות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה