פסטיבל "סגול בארמון" בעיר הבירה



פסטיבל ״סגול בארמון״ ייערך זו השנה השנייה. במהלך הפסטיבל ייהנו המבקרים מיומיים של סיורים מרתקים, פעילויות, סדנאות ושלל אטרקציות נוספות מהנות באווירת 'יום ירושלים' לכל תושבי השכונה ומחוצה לה

עיריית ירושלים מקיימת זו השנה השנייה את פסטיבל 'סגול בארמון' בשכונת ארמון הנציב, הפסטיבל פתוח לקהל הרחב ומושך אליו מספר רב של תושבי שכונת ארמון הנציב והשכונות הסובבות אותה כמו גם תיירים שמגיעים במיוחד לפסטיבל הטבע העירוני.

צילום: נעמה מרינברג

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 18.5-19.5, בימים חמישי ושישי. בתאריכים הללו יתקיימו סדנאות, דוכני מכירה קהילתיים, הופעות, יצירות על ידי תושבות ותושבי השכונה, ועוד מגוון פעילויות והפתעות שמיועדות לכלל הגילאים החל מהגיל הרך עד הגיל השלישי. הפעילויות יתקיימו במינהל הקהילתי של שכונת ארמון הנציב, וברכס ה'מצפתל'.

להלן לו"ז פסטיבל סגול בארמון הין התאריכים 18.5-19.5:

יום חמישי:
16:00 – ציורי פנים, סדנת מיחזור, מצפתל, מופע אקוסטי ועוד.
17:00- מופע קרקס, קברט טוטל.
18:00 – יוגה בשקיעה, שעת סיפור ויצירה
18:30 – מופע מרכזי – להקת 'מוזיקה אורגנית'
20:00 – פאב בארמון מארח את די ג'יי טולה.

סיורים בהרשמה מראש באתר בשעות: 17:00, 18:00

יום שישי:

11:00 – הרקדה ישראלית עם מימי קוגן
12:00 - סדנאות מגוונות איפור פנים, השודד העיוור ועד.
12:00 -14:30: קיר טיפוס ועוד.
13:00- מעגל מתופפים חגיגי
13:30 - מוזיקה שנות ה-80
14:00 - מופע מרכזי להקת – ענבלים. וקבל שבת קהלתית.

*סיורים בהרשמה מראש באתר בין השעות 12:30, 13:30*.

כאמור, פסטיבל 'סגול בארמון' מתקיים זו השנה השנייה באמצעות אגף תרבות המינהל הקהילתי תלפ"ז, מחלקת תרבות בשכונות, רשות הצעירים, ובהשתתפות קק"ל, הקרן לירושלים, וכפר הסטודנטים הפועל בשכונה. הפסטיבל נערך בפעולה משותפת עם תושבי השכונה, ששותפים למהלך ולוקחים חלק פעיל בשלל הפעילויות המרתקות. הפסטיבל הוא גם שיא של ״פריחת הקהילה״ בארמון הנציב - סטודנטים, משפחות צעירות ותושבים מגילאים שונים.

הפסטיבל מתקיים באמצעות רשות הצעירים ובהשתתפות מינהל קהילתי תלפ"ז.

צילום: נעמה מרינברג

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "פסטיבל 'סגול בארמון' מתקיים זו השנה השנייה ברציפות בנכסי הטבע שבורכה בהם שכונת ארמון הנציב הנהדרת, עם שלל פעילויות, סיורים וסדנאות מרתקות בשיתוף קהילה משגשגת ופורחת. תושבות ותושבי השכונה מכל הגילאים זוכים לקחת חלק בפסטיבל זה ביום ירושלים, ואחראיים על היוזמה הנפלאה הזו. נמשיך להשקיע בכלל השכונות בעיר הבירה ולהעניק איכות חיים נהדרת לתושבי ירושלים".

יו״ר קק״ל יפעת עובדיה לוסקי: ״קק״ל גאה לקחת חלק בפעילויות בעיר הבירה שלנו. אין כמו חיבור להיסטוריה ולמורשת שלנו בירושלים דרך סיורים, אירועים וסדנאות כמו שיש בפסטיבל ׳סגול בארמון׳. נמשיך לפתח ולהשקיע בעיר״


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה