פול אנקה מגיע לירושלים



19.7.22 בריכת הסולטן, ירושלים

קרדיט צילום:Mark Weiss

יקיר הקהל הישראלי מזה שבעה עשורים מוסיף הופעה נוספת בישראל לאור הביקוש. מקיסריה ינדוד לבריכת הסולטן בירושלים ובכך יעניק לקהל הישראלי חוויה מושלמת באתרי המופעים היפים בישראל.

Paul Anka: “I’m very excited to be coming back to Israel, and for the first time I’ll be playing two such iconic venues - the Ancient Roman Theatre at Cesarea, and the magnificent Sultan’s Pool in Jerusalem.  I can’t wait to see you all there."

פול אנקה: ״אני כל כך מתרגש לשוב לישראל, ולהופיע בפעם הראשונה בשני אתרים אייקוניים – התיאטרון הרומי העתיק בקיסריה, ובריכת הסולטן בירושלים.  מחכה בקוצר רוח לראות את כולכם בהופעות.״

פול אנקה, האגדה שאין צורך להציג, בפרט לא בישראל בה הקהל מפגין אהבה אינסופית עם כל ביקור.  

אנקה, התגלמות הפרפורמנס, המגנטיקה הווקאלית והרומנטיקן שכל פס הקול שלו הינו התרפקות נוסטלגית של רגעים בזמן. ההכרה הבינלאומית כאייקון תרבותי, באה עם כתיבת למעלה מ- 500 שירים וביניהם “Put Your Head On My Shoulder״ ו- “My Way”, יחד עם מכירות של למעלה מ- 90 מיליון עותקים של אלבומיו - אנקה נוגע בלבבות מאזיניו עם קולו ושיריו הבלתי נשכחים.

ההופעות של אנקה הפכו עם השנים למופעי פולחן נוסטלגיים, מלאי רגש ורומנטיקה, ועכשיו דמיינו את כל זה באמפי הקסום של קיסריה ובבריכת הסולטן בירושלים, תחת כיפת שמיים והנופים עוצרי הנשימה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״אנו שמחים לארח בפעם הראשונה בירושלים את פול אנקה, מגדולי הזמרים של העשורים האחרונים. אנו נמשיך להביא לעיר את מיטב האומנים וההופעות הבינלאומיות כחלק מביסוסה של ירושלים כבירת התרבות של ישראל."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה