סשה ארגוב ומניה שוחט חוזרים לבמת קבוצת התיאטרון הירושלמי



קבוצת התיאטרון הירושלמי חוזרת לשגרה ומזמינה את הקהל הרחב לבית מזיא המשופץ

האגדה מניה. צילום: אילנה בו יעקב

במהלך תקופת הקורונה נאלצה 'קבוצת התיאטרון הירושלמי', כמו כולם, לסגור את שערי התיאטרון ולהשבית את הבמות. מתוך הרצון והצורך לשמור על קשר עם קהל הצופים ולשמר את פעילות השחקנים, העלתה הקבוצה הצגות רבות לצפייה אונליין, ואירחה אמנים ויוצרים, סופרים ומשוררים, בסדרת מפגשים מרחוק תחת השם 'במה חדשה'.

עם האישור לפתיחת האולמות תחת ההנחיות וכללי התו הסגול, שמחה 'קבוצת התיאטרון הירושלמי' לפתוח מחדש את השערים, עם געגועים לקהל הצופים. 'קבוצת התיאטרון' נחושה לחזור לשגרת הצגות ולפעילות תרבותית לטובת הצופים.

כאמור, החל מה-6.7 תפתח קבוצת התיאטרון את שעריה עם הצגות, מופע רחוב ייחודי, סטנד אפ קורע ואירועים ספרותיים. במקביל תקיים הקבוצה מופעים לגיל השלישי בבתי אבות ודיור מוגן. המופעים יתקיימו בקבוצות קטנות, עפ"י כללי משרד הבריאות, עם השחקן ערן בוהם.

אסנת גיספאן מנהלת הקבוצה "לאחר שלושה וחצי חודשים, אנו שמחים לחזור לבמה תוך הקפדה מלאה על הנחיות מש' הבריאות. א רכישת הכרטיסים תוגבל עפ"י המכסה המותרת ותתאפשר אונליין או טלפונית בלבד, המרחק בין הצופים באולם הבית ישמר עפ"י ההנחיות. השחקנים וצוותי הבמה מתרגשים ומצפים לקהל שירכוש כרטיסים ויגיע לפקוד את אולם התיאטרון".  

להלן הצגות חודש יולי 2020

שני 6.7 בשעה 20:30 בית מזיא לתיאטרון, מניה אגדה בחייה – מחזה מאת פנינה גרי בשיתוף יד בן צבי

 

שלישי 7.7.2020 – אימפרוב רחוב - רח' עזה - החל משעה 18:00

שחקני קבוצת התיאטרון הירושלמי יוצאים לרחוב במופע תיאטרלי מאולתר לחלוטין בשיתוף הקהל.

מופע תיאטרלי המפגיש שחקנים מקצועיים וקהל במרחב הציבורי בצורה ייחודית ומשעשעת דרך מערכונים, סצנות ומשחקים מאולתרים. הקהל זוכה לפגוש את השחקן והבמה בגובה העיניים ונותן הצצה לעולם היצירתי של אומנות האלתור. הטקסטים, השירים והמצבים הדרמטיים קורמים עור וגידים אל מול הצופה ובהשתתפותו ומייצרים חוויה מיוחדת וחד פעמית- שכן הכל קורה בזמן אמת. את המופע יצר סער שני, שחקן קבוצת התיאטרון הירושלמי, בוגר הסטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים 2017, בעל נסיון רב בתאטרון רחוב, סיורים תיאטרליים ומופעי אלתור.

המופע כולל: משחקי אלתור והפעלות בהשתתפות הקהל, שורט פורם: בעזרת נתונים שהקהל נותן יוצרים סצנות קצרות ומשעשעות תוך מחויבות לאותם נתונים, לונג פורם: שוב לוקחים נתונים והפעם מעלים מחזה קצר עם דמויות קונפליקטים, וסיפור מעגלי!, שילוב מוסיקה מוקלטת חיה והתייחסות יצירתית למרחב הציבורי.

חמישי 9.7.2020 - בשעה 21:30 – הסטנדאפיסטית יונה קפאח במופע קורע מצחוק – בית מזיא.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה